کد خبر : 2003392 | 30 بهمن 1402 ساعت 23:49 | 35.7K بازدید | 17 دیدگاه

در آستانه بازی با بارسلونا

رسمی: سرمربی جدید ناپولی‌ معرفی شد

آئورلیو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی‌، به صورت رسمی اخراج والتر ماتزاری و انتخاب فرانچسکو کالزونا به عنوان جانشین او را تایید کرد.

رسمی: سرمربی جدید ناپولی‌ معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، والتر ماتزاری با تایید آئورلیو دی لورنتیس در آستانه بازی حساس مقابل بارسلونا از سمتش برکنار شده است.

پس از اخراج رودی گارسیا، والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید ناپولی‌ انتخاب شده بود و او اکنون این تیم را ترک می‌کند تا فرانچسکو کالزونا، دستیار مائوریتسیو ساری و لوچانو اسپالتی، به عنوان مربی جدید انتخاب شود.

در گفت‌وگو با اسکای اسپورت، دی لورنتیس این تغییر روی نیمکت را به صورت رسمی تایید کرد: "والتر ماتزاری دوست خانواده دی لورنتیس و ناپولی است. این خداحافظی دردناکی است زیرا او در لحظات سختی همراه ما بود اما باید در نظر داشته باشیم که باید چیز بیشتری به هواداران ناپولی بدهیم. حالا بیایید همراه کالزونا که با ساری و اسپالتی کار کرده و 80 درصد بازیکنان را می‌شناسد، تلاش کنیم. بیایید به او کمک کنیم بدون اینکه مانعی بر سر راه او بگذاریم زیرا می‌دانیم که آماده شدن برای بازی مقابل بارسلونا که همیشه سرسخت است، دشوار خواهد بود."

1969869

کالزونا، سرمربی فعلی اسلواکی، در بازی حساس چهارشنبه مقابل بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت ناپولی‌ می‌نشیند.

دی لورنتیس و مدیران ناپولی تا ساعتی قبل تلاش کردند تا تمام اختلافات بوروکراتیک با فدراسیون فوتبال اسلواکی را حل کنند و قراردادهای فرانچسکو کالزونا و دستیارانش را نهایی کنند. مارک همشیک در کنار دستیار سابق ساری نخواهد بود: جانلوکا سگارلی، فرانچسکو سیناتی، سیمونه بونومی و مارکو برینی در کادرفنی ناپولی‌ حضور خواهند داشت.

1992757

این درحالی است که والتر ماتزاری جلسه تمرینی امروز بازیکنان ناپولی پیش از بازی مقابل بارسلونا را زیر نظر داشت. او جلسه تمرینی امروز را بدون پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آینده‌اش ترک کرده بود.

تمرین فردا که ابتدا برای ساعت 11 صبح به وقت محلی برنامه‌ریزی شده بود به ساعت 16 بعدازظهر موکول شده و کالزونا در آن به بازیکنان معرفی می‌شود تا کارش را به صورت رسمی در ناپولی‌ آغاز کند.

دیدگاه‌ها