کد خبر : 2003409 | 01 اسفند 1402 ساعت 00:32 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

نویل هری استایلز را با پسر مدیر لوتون اشتباه گرفت!

عذرخواهی گری نویل از خواننده معروف

گری نویل به دلیل نشناختن هری استایلز، خواننده معروف، از او عذرخواهی کرد.

عذرخواهی گری نویل از خواننده معروف

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دیدار لوتون تاون و منچستر یونایتد برگزار شد و شیاطین سرخ موفق شدند با دو گل راسموس هویلوند در دقایق ۱ و ۷ میزبان را شکست دهند و به تاتنهام نزدیک‌تر شوند.

یکی از مهمانان ویژه این دیدار هری استایلز، خواننده و سلبریتی معروف بود. او در بین نسل جوان و علاقه‌مندان به موسیقی بسیار مشهور است و جایگاه ویژه‌ای در بین آنان دارد.

با این حال گری نویل، بازیکن سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی اسکای اسپورت، این خواننده ۳۰ ساله را نشناخت. او در گفت‌وگو با با اسکای اعتراف کرد که استایلز را با پسر یکی از مدیران لوتون تاون اشتباه گرفته است!

1992764

او در این مورد گفت: «هری واقعا از تو عذر می‌خواهم. فکر کردم پسر یکی از مدیران لوتون تاون هستی. اشتباه بزرگی کردم. به خانه بروم دخترانم مرا خواهند کشت. واقعا متاسفم و معذرت می‌خواهم. جدی می‌گویم.»

او درباره دلیل اشتباهش گفت: «هری خیلی کلاسیک و هوشمندانه لباس پوشیده بود. او از میان مدیران لوتون تاون خارج شد و در جایش نشست. من فکر کردم او پسر یکی از آنهاست چون قبل از بازی هم شنیده بودم خانواده یکی از مدیران لوتون در ورزشگاه خواهد بود. واقعا عذر می‌خواهم.»

دیدگاه‌ها