کد خبر : 2003414 | 01 اسفند 1402 ساعت 05:30 | 12.9K بازدید | 17 دیدگاه

بازی سپاهان-الهلال، مثال قلعه‌نویی از اشتباهات فردی

امیر قلعه‌نویی در مورد اتفاقات بازی سپاهان و الهلال صحبت کرد.

بازی سپاهان-الهلال، مثال قلعه‌نویی از اشتباهات فردی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به برنامه فوتبال برتر رفت و گفت‌وگوی مهم و جالبی با محمدحسین میثاقی در برنامه زنده داشت.

ویدئو: 325090

قلعه‌نویی که در مورد اتفاقات بازی با قطر مورد پرسش و انتقاد قرار گرفته بود در میان حرف‌هایش از بازی حساس سپاهان و الهلال که با برتری سه بر یک نماینده عربستان به پایان رسید به عنوان مثالی از اشتباهات بازیکنان و تاثیر آن در نتیجه کلی یاد کرد.

قلعه‌نویی گفت: "وقتی می‌خواهید یک تیم را نقد کنید، باید یک شناخت جزئی از یک تیم داشته باشید. مورینیو می‌گوید باید برای قهرمانی به جزئیات هم توجه کرد. شما بازی سپاهان و الهلال را در نظر بگیرید ولی من الان نمی‌توانم به طور دقیق سپاهان را نقد کنم ولی می‌توانم بگویم اگر در زمان یک بر صفر یا یک بر یک، دو موقعیت احمدزاده تبدیل به گل می‌شدند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ در ادامه هم محمد دانشگر که در دایره ما هم بود، یک اشتباه بچگانه کرد. آنجا نقش مربی چه چیزی است؟"

او ادامه داد: "کار مربی این بود که تیمش ایجاد موقعیت کند و گل بزند که این اتفاقات افتاد و حتی به 6 قدم رسیدند ولی احمدزاده توپ را گل نکرد و نتیجه دو بر صفر نشد و در نهایت شکست 3 بر یک نمی‌خوردند. مدافعان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند و فوتبال همین است. نباید گفت دانشگر اشتباه کرد و سپاهان باخت چون بازیکنان بزرگ هم در بازی‌ها اشتباه می‌کنند. من نمی ‌وانم مورایس را از اینجا قضاوت کنم و از تلویزیون اظهار نظری داشته باشم. ما هم در کارمان ایراد داشتیم، اما نباید از تلویزیون قضاوت کرد."

دیدگاه‌ها