کد خبر : 2003524 | 01 اسفند 1402 ساعت 15:54 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

ضعیف در خانه

درد مشترکی که بارسا و ناپولی را رها نمی‌کند

نه بارسا و نه ناپولی فصل جاری در زمین خود نتوانسته‌اند در کارهای دفاعی خوب عمل کنند و معمولا بیرون خانه بهتر بوده‌اند.

درد مشترکی که بارسا و ناپولی را رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پدری پس از بازی مقابل سلتا در بالایدوس گفت: «خارج از خانه ما خیلی بهتر از خانه بازی می‌کنیم.» 

ژاوی هم گفته بود: «در خانه حریفان اوضاع بهتر از مونتجوئیک پیش می‌رود.»

بارسلونا امشب عازم ناپل می‌شود تا روز چهارشنبه بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برابر ناپولی برگزار کند. کار خوب آنها به عنوان میهمان همراه با رکورد ضعیف تیم ایتالیایی در خانه باعث افزایش توقعات شده است.

در لالیگا، بارسلونا در خانه حریفان دو امتیاز کمتر (26) از مونتجویک (28) به دست آورده، اما حقیقت این است که آنها هنوز در یک بازی خارج از خانه شکست نخورده‌اند (تراز آنها هفت برد و پنج تساوی است).

1992497

این در حالی است که بارسا در خانه سه بار شکست خورده، 9 بار برنده شده و یک بازی نیز متوقف شده است. بارسا در ورزشگاهش از نظر دفاعی شکننده‌تر به نظر می‌رسد: 19 گل خورده است. بارسا در زمین حریفان 15 بار دروازه اش باز شده است.

ناپولی در سوی دیگر که در میانه جدول سری آ قرار دارد و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا 18 امتیازی مشابه خارج از خانه کسب کرده است. تعادل آنها در هر دو زمینه یکسان است: پنج برد، سه تساوی و چهار باخت. اما مانند بارسا، آنها نیز در مقابل هواداران خود گل‌های بیشتری دریافت کرده‌اند: 16 برابر 12.

1992027

این دو تیم چهار بار، دو بار در لیگ قهرمانان و دو بار در لیگ اروپا به مصاف هم رفته‌اند و کاتالان‌ها هیچ کدام از آن‌ها را نباختند: دو برد و دو تساوی.

دیدگاه‌ها