کد خبر : 2003571 | 01 اسفند 1402 ساعت 19:45 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

آلکاراس: وقت‌ یک فوتبال خوب در حضور هواداران است

سرمربی اسپانیایی نساجی پیش از بازی با مس‌ رفسنجان شرایط تیمش را شرح داد.

آلکاراس: وقت‌ یک فوتبال خوب در حضور هواداران است

به گزارش "ورزش سه"، آلکاراس، سرمربی اسپانیایی نساجی، در نشست خبری این تیم مقابل مس‌رفسنجان شرکت کرد و نسبت به شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

آلکاراس در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: ما منتظر شروع بازی هستیم و می‌دانم که بازی سختی خواهد بود و امیدوارم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم، در طول این هفته‌ای که پشت سرگذاشتیم تمرینات سفت و سختی را پشت سر گذاشتیم تا یک بازی با کیفیت ارائه کنیم و امیدوارم مسائلی که خارج از کنترل ماست در این بازی هم به خوبی پیش برود و بازی به نفع ما رقم بخورد.

هواداران نساجی توقع دارند که با حضور مربی اسپانیایی بازی روی زمین را شاهد باشند و کی شاهد چنین نمایش در نساجی خواهیم بود؟ ما روی این مسئله کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم کیفیت کار را بالاتر ببریم و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه رقبا ایجاد کنیم و نیاز می‌بینیم که بازی باکیفیت‌تری را به نمایش بگذاریم، از طرف کادرفنی و بازیکنان از هواداران درخواست می‌کنم که در ورزشگاه حضور پیدا کنند، ما به عنوان یک تیم وقتش رسیده که یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم و در حضور هواداران پیروز میدان باشیم، ما مشتاق حضور آنها در این مسابقه هستیم و در کنار هم از مسابقه لذت ببریم.

1972752

آلکاراس نسبت به شرایط بدنی و آمادگی بازیکنانش با توجه به فشار بدنسازی گفت: صحبت به صورت کلی درمورد همه بازیکنان تیم ممکن نیست، یک سری از بازیکنان در اکثر مسابقات اکثر بازی‌ها را انجام دادند، یک سری بازیکنان مصدوم بودند و یکسری از بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نداشتند و به تیم اضافه شدند پس به طور عمومی و کلی نمی‌توان اظهار نظر کرد و هر بازیکن شرایط خاص خود را دارد اما در مجموع سعی می‌کنیم تا همه بازیکنان را در یک آمادگی جسمانی برابر قرار دهیم، الان در آن نقطه نیستیم اما در تلاش هستیم تا این اتفاق رقم بخورد.

آلکاراس ادامه داد: یک تفکری شایع است که وقتی یک تیم در اردوی آمادگی حاضر می‌شود بعد از بازگشت مشکلات بدنی بازیکنان حل می‌شود و تیم به مرز آمادگی می‌رسد، اما در تیم ما اینطور نیست، بعضی از نفرات دیر به جمع ما اضافه شدند، محمد عباس‌زاده دیر به جمع ما اضافه شد، احسان حسینی و محمدرضا عباسی را در تمرینات گروهی در اختیار نداشتیم، محمدرضا حسینی با توجه به شرایطی که داشت ماه‌ها دور از میادین بوده و این مسائل با یک اردو قابل حل نبوده است.

او در انتهای صحبت‌های خود گفت: ما در هفته گذشته اکثر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به دنبال این هستیم که به بهترین شکل آماده مسابقات شویم، اسماعیل بابایی، ترابی و مرصاد سیفی را فقط در این مسابقه در اختیار نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها