کد خبر : 2003729 | 02 اسفند 1402 ساعت 13:38 | 22.9K بازدید | 12 دیدگاه

به انرژی مضاعف نیاز داریم

اینطوری بارسا شانسی برای صعود ندارد

پدری معتقد است با عملکردی مشابه لالیگا شانسی برای رفتند به مراحل بالای لیگ قهرمانان نخواهند داشت.

اینطوری بارسا شانسی برای صعود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پدری می‌داند که امشب ناپلی‌ها با حمایت هوادارانشان حریف سختی برایشان در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا خواهند بود. 

دیداری از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که اهمیتی فراوان برای بارسا دارد. پدری گفت: «این یک مسابقه بسیار سخت و با تنش زیاد خواهد بود. ما به انرژی بیشتری برای نتیجه‌ای خوب نیاز داریم و باید بهتر از لالیگا کار کنیم.»

پدری خوب می‌داند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کند. این اولین بار نیست که او در این ورزشگاه بازی می‌کند. او قبلاً این کار را در فصل 22-2021 در لیگ اروپا انجام داده است.

1993213

بارسا در نوکمپ مساوی کرده بود و بازی برگشت کار دشوار بود. با این حال، این تیم در یکی از اولین دیدارهای اروپایی با هدایت ژاوی به پیروزی خوبی در زمین ناپولی دست یافت. پدری عملکرد بسیار خوبی داشت و بارسلونا با نتیجه غیرقابل باور 1-4 پیروز شد. اما آن بازی به تاریخ پیوسته است. 

حالا بارسلونا پس از چند ماه نه چندان خوب، با تردیدهای فراوان وارد ورزشگاه ناپولی می‌شود. آنها می‌دانند که امیدشان فقط به لیگ قهرمانان اروپا است و اولین قدم را باید امشب در ناپل بردارند: «لیگ قهرمانان همیشه خاص است. این یک بازی عالی برای هواداران خواهد بود. ما به انرژی زیادی در زمین نیاز خواهیم داشت، اما همچنین به انرژی زیادی از طرف طرفدارانمان.»

پیش بینی می‌شود بیش از 1300 هوادار بارسلونا در ورزشگاه حضور داشته باشند که به شدت تیم را حمایت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها