کد خبر : 2003869 | 02 اسفند 1402 ساعت 23:53 | 36.9K بازدید | 34 دیدگاه

صعود آسان النصر با گلزنی فوق‌ستاره پرتغالی

النصر موفق شد با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت برابر الفیحاء، راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

صعود آسان النصر با گلزنی فوق‌ستاره پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در دور برگشت، النصر در استادیوم خانگی خود یعنی الاول پارک میزبان دیگر تیم عربستانی یعنی الفیحاء بود و موفق شد با دو گل از سد حریف خود عبور کند.

ویدئو: 325334

در این مسابقه، اوتاویو مونتیرو در دقیقه 17 موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند. ارسال عبدالله الخیبری به محوطه جریمه با ضربه سر ستاره پرتغالی همراه شد تا النصر یک بر صفر پیش بیفتد.

1993385

در ادامه نیز رونالدو می‌توانست اختلاف را افزایش دهد که ضربه سر او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم النصر چند موقعیت را به روی دروازه حریف خلق کرد تا اینکه روی یک ارسال به پشت مدافعان و اشتباه عجیب سنگربان الفیحاء در خروج از قفس توری، یک دروازه خالی را مقابل کریستیانو رونالدو قرار داد و او یکی از راحت‌ترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند.

1993386

در نهایت نیز بازی با پیروزی دو بر صفر النصر به پایان رفت تا زردپوشان شهر ریاض در مجموع با پیروزی سه بر صفر از سد الفیحاء عبور کنند. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف العین امارات برود.

دیدگاه‌ها