کد خبر : 2004072 | 03 اسفند 1402 ساعت 19:15 | 12.1K بازدید | 14 دیدگاه

اخراج توخل از بایرن در تابستان کلید خورد!

توماس توخل، سرمربی بایرن، تابستان گذشته با اصرار به خرید هافبک دفاعی و عدم اعتماد به یوشوا کیمیش و لئون گورتزکا رابطه‌اش را با رختکن خراب کرد.

اخراج توخل از بایرن در تابستان کلید خورد!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام مدیران بایرن، توماس توخل به دلیل نتایج ضعیف که تیم را در موقعیتی قرار داده که احتمال دارد یکی از ضعیف‌ترین نتایج دو دهه اخیرش را در پایان فصل کسب کند، در ماه ژوئن بایرن را ترک خواهد کرد. این باشگاه تصمیم دارد در شرایط تیمش یک بازنگری اساسی انجام دهد و علاوه بر توخل برخی از ستاره‌های بی‌انگیزه تیم را هم کنار بگذارد.

وب‌سایت اتلتیک امروز در تحلیلی تجربه توخل را در بایرن از ابتدای تابستان امسال مشکل‌دار تشخیص داده است. به گزارش این وب‌سایت، در طول تابستان و پس از آن، توخل مدام در مورد نیاز به یک هافبک دفاعی صحبت می‌کرد و آشکارا اعتبار گورتزکا، کیمیش و کنراد لایمر را زیر سوال می‌برد. از آنجایی که دو نفر اول بخشی از گروه اصلی و رهبران تیم بودند، تأثیر ناراحتی آنها در رختکن بی‌ثبات کننده بود. یک منبع نزدیک به رختکن باشگاه به اتلتیک گفت: "او آنها را دلسرد کرد."

1993701

از طرفی، توخل مدت‌ها قبل برای ایجاد فضایی در خط هافبک تابستان گذشته پیشنهاد فروش لئون گورتزکا یا یوشوا کیمیش را داده بود، اما مدیران با این کار مخالفت کردند. گزینه‌های موجود در بازار مثل دکلان رایس خیلی گران بودند. معامله پالینا هم در آخرین ثانیه از بین رفت. در نهایت توخل با ترکیب گورتزکا-کیمیش که به آن اعتقادی نداشت تنها ماند.

یک منبع نزدیک به توخل هم به اتلتیک در این باره گفت: "توخل مانند دکتری بود که می‌دید بیمار نیاز به جراحی فوری دارد، اما فقط اجازه داشت کمی دارو تجویز کند. البته که موفق نشد."

دیدگاه‌ها