کد خبر : 2004243 | 04 اسفند 1402 ساعت 17:35 | 13.2K بازدید | 18 دیدگاه

بدترین خبر برای تن‌هاخ: هویلوند هم مصدوم شد!

راسموس هویلوند، ستاره منچستریونایتد، به دلیل مصدومیتی عضلانی از ناحیه ران پا بین 2-3 هفته از میادین دور خواهد بود.

بدترین خبر برای تن‌هاخ: هویلوند هم مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 21 ساله در پیروزی روز یکشنبه گذشته یونایتد با نتیجه 2-1 مقابل لوتون در کنیلورث یک گل به ثمر رساند تا تعداد گل٬های خود را در 6 بازی اخیر به 7 برساند.

ملی پوش دانمارکی از زمانی که اولین گل خود را در لیگ برتر در این فصل در روز باکسینگ دی مقابل استون ویلا به ثمر رساند، در تمامی بازی‌های لیگ برتر بعد از آن گلزنی کرده است.

قبل از آن به شکلی مورد انتظار، قرارداد 90 میلیون یورویی او مورد انتقاد - و تمسخر - قرار گرفت و موضوعی برای تحقیر سیاست‌های نقل و انتقالاتی یونایتد شده بود. با این حال، او حالا در کنار الخاندرو گارناچو به یکی از ستون‌های تیم تن هاخ تبدیل شده است و باعث شده تیمش به 5 پیروزی پیاپی دست پیدا کند.

1992428

با این حال به نظر می‌رسد در ادامه بد شانسی‌های یونایتد و تن هاخ در این فصل از نظر مصدومیت٬های بد موقع بازیکنان، این ستاره هم مصدوم شده است. به نقل از اسکای اسپورت، هویلوند در تمرینات دچار کشیدگی عضله ران راست شده به دلیل آن نمی‌تواند تا حداکثر سه هفته تیمش را همراهی کند و بنابراین احتمال دارد به بازی حساس یونایتد مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد در تاریخ 3 مارس نرسد.

دیدگاه‌ها