کد خبر : 2004290 | 05 اسفند 1402 ساعت 04:11 | 38.3K بازدید | 22 دیدگاه

دنیس همچنان در آسمان اروپا می‌درخشد

برای این بازیکن پاسپورت ایرانی بگیرید!

گل زیبای دنیس اکرت به آینتراخت فرانفکورت زمینه ساز صعود یونیون به مرحله یک هشتم نهایی کنفرانس اروپا شد.

برای این بازیکن پاسپورت ایرانی بگیرید!

به گزارش ورزش سه، زمانی که یونیون سن ژیلوا به عنوان صدرنشین بلژیک خودش را آماده سفر به فرانکفورت کرد تا در دیدار برگشت مقابل آینتراخت، ضربه نهایی را به این تیم وارد کند، هواداران یونیون باز هم از دنیس اکرت انتظار داشند تا به مانند لیگ این کشور در اروپا هم درخشان باشد.

نتیجه 2-2 در خاک بلژیک، بازیکنان یونیون را مجبور می‌کرد به نتیجه‌ای جز برد فکر نکنند و باز هم الکساندر بلسین ترجیح داد دنیس اکرت را نیمکت نشین کند. چهره‌های تهاجمی و توانمند یونیون همیشه یکی از معضلات این فصل بلسین بوده و او را با دردسر شیرینی روبرو کرده اما جدال برابر آینتراخت فرانکفورت، آن هم در پلی آف کنفرانس اروپا موجب شد مقداری هواداران نماینده بلژیک مقداری نسبت به آن دلسرد باشند.

نیمه نخست بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید اما در دقیقه 47، کامرون پتروس هافبک سوئیسی یونیون گلزنی کرد تا مقداری خیال هواداران یونیون راحت شود اما موج حملات آینتراخت فرانکفورت پایان نداشت و همین موضوع موجب شد تا بلسین در اقدامی تاکتیکی، دنیس اکرت مهاجم آلمانی-ایرانی تیمش را وارد زمین کند.

1994107

سرعت بالا، قدرت دریبلینگ و همچنین دقت بالای دنیس اکرت، سه عنصری بود که بلسین می‌دانست با این سه مورد باید از حملات پیاپی فرانکفورتی‌ها، ضدحمله بسازد و حضور دنیس از دقیقه 76 در این دیدار، خیلی زود نتیجه داد. تنها 4 دقیقه پس از ورود دنیس اکرت به زمین، با اولین ضد حمله به یک کرنر رسیدند و کرنر توسط پتراس ارسال شد و توپ ارسالی پس از دخالت روبین کوخ زیرپای دنیس نشست تا این مهاجم بدون هیچ درنگی از این توپ نهایت استفاده را ببرد و تراپ را برای دومین بار در جریان این دیدار به زانو درآورد!

دنیس پیش‌تر در لیگ اروپا مقابل لوگانو گلزنی کرد اما در دوئل با لیورپول و تولوز کاری از پیش نبرد تا اینکه حالا گلی مهم چون گل صعود یونیون به مرحله یک هشتم نهایی کنفرانس اروپا را به ثمر رساند. دنیس در لیگ بلژیک، بیشتر از هر نام دیگری، شوت‌هایش در چارچوب رقبا بوده و با دقت بالای خودش یک چهره اثرگذار برای بلژیکی‌ها بوده است.
بلسین همیشه از ستاره 27 ساله تیمش حمایت کرده و پس از پایان دیدار هم در گفتگو با خبرنگاران درباره دنیس گفت: دنیس همان بازیکنی است که هر لحظه اراده کند، می‌تواند گلزنی کند. وقتی توپ به او رسید، مطمئن بودم ضربه دنیس قرار است گل شود. برای او بیشتر از خودش خوشحال هستم!

دنیس در این فصل از مسابقات، در مجموع 30 دیداری که در تمامی رقابت‌ها انجام داده، 9 گل و 2 پاس گل ثبت کرده و در بسیاری از پارامترهای فنی جایگاه قابل توجهی میان بازیکنان این تیم دارد.

با فرم درخشان دنیس اکرت، قطعا کادرفنی تیم ملی ایران به نام دنیس برای دعوت در اردوی مقدماتی جام جهانی 2026 فکر می‌کنند و هیچ دور نیست که اکرت خیلی زود مطابق تصور دلخواهش پیراهن سفید تیم ملی ایران را به تن کند تا بلکه در فوتبال ملی نیز به آمار درخشان خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها