کد خبر : 2004388 | 05 اسفند 1402 ساعت 13:30 | 52.6K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره ترکیه‌ای برابر سویا

نمایش خیره‌کننده آردا که رئال را بهت‌زده کرد

آردا گولر فردا حریفی را پیش رو دارد که برایش یادآور یک بازی فوق‌العاده است. همان بازی‌ای که رئال را شیفته خودش کرد.

نمایش خیره‌کننده آردا که رئال را بهت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا برابر سویا قرار خواهد گرفت. دیداری که بازگشت سرخیو راموس به برنابئو پس از بیش از سه سال خواهد بود اما این بازی برای یک بازیکن دیگر نیز خاص است.

1994214

آردا گولر در برابر سویا بود که رئال مادرید را متوجه ارزش‌هایش کرد. دیداری که برای گولر یک قبل و بعد را رقم زد. 

فنرباغچه سال گذشته در یک هشتم نهایی لیگ اروپا بازی رفت را در سانچز پیسخوان به سویا با دو گل باخت و در بازی برگشت تا مرز برگرداندن ورق نیز پیش رفت اما نتوانست به نتیجه ای بهتر از برد 1-0 دست یابد و حذف شد. آردا در آن بازی برای فنر بی‌نظیر کار کرد و مارکا نوشته است که در پایان مسابقه، استعدادیاب‌های رئال مادرید سخت شیفته او شدند. در پایان بازی ستاره‌های سویا نیز از عملکرد آردا به وجد آمده بودند و حتی ایوان راکیتیچ پیراهن خود را با او عوض کرد.  

در واقع از همان بازی رئال روند بازی‌های آردا را با دقت زیر نظر گرفت و در تابستان به اطمینان برای خرید او رسید. کار رئال البته با ورود بارسا دشوار نیز شد اما آردا رئال را ترجیح داد.

1989684

با توجه به مصدومیت بلینگام و خوسلو، منابع اسپانیایی نوشته‌اند که آردا فردا شانس زیادی برای ورود به میدان دارد و حتی شاید در ترکیب ثابت نیز قرار بگیرد. باید دید او درخشش فصل قبل برابر سویا را این‌بار در برنابئو تکرار خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها