کد خبر : 2004405 | 05 اسفند 1402 ساعت 14:36 | 21K بازدید | 5 دیدگاه

به خاطر شکستن جمجمه راننده کامیون

محکومیت یک سال زندان برای ستاره مراکشی

الیاس شاعر، ملی پوش مراکشی به خاطر شکستن جمجمه یک راننده کامیون یک سال زندانی خواهد شد.

محکومیت یک سال زندان برای ستاره مراکشی

به گزارش "ورزش سه"، الیاس شاعر به دلیل شکستن جمجمه راننده کامیون با سنگ به یک سال زندان محکوم شده است. ستاره کوئینز پارک رنجرز به خاطر این اقدام که چهار سال پیش مرتکب شده بود، محکوم شده و باید زندانی شود. اتفاقی که حتی قبل از حضور او در جام جهانی 2022 قطر با مراکش رخ داد و حکمش الان در فرانسه، محل وقوع حادثه، صادر شده است. 

الیاس اولین فصل خود را با کوئینز پارک رنجرز به پایان رسانده بود که تصمیم گرفت تعطیلات خود را در "Bazeilles" فرانسه سپری کند. جایی که تصمیم گرفت به همراه برادرش جابر و گروهی از دوستانشان یک تجربه کایاک سواری داشته باشد که در نهایت آنطور که می خواست رضایت بخش نبود.

1994243

تنش از زمانی شروع شد که یک زن می خواست زودتر سوار اتوبوس شود. اینجا مشاجره منجر به درگیری شد که در آن افراد دیگری که صبورانه در صف ایستاده بودند، وارد شدند و در میان آنها قربانی نیز وجود داشت. وقتی شاعر سنگی را برداشت و قربانی را زد، تنش بیشتر شد و کار به زد و خورد شدید کشیده شد.

شاعر با سنگ به سر این مرد که راننده کامیون بود، زد. او دچار شکستگی شدید جمجمه به ابعاد 2 سانتی متر شد و در شرایط بحرانی به بیمارستان رنس منتقل شد. طبق اظهارات دادستانی، راننده کامیون برای مدت طولانی در بیمارستانی در بلژیک درمان قرار گرفت و مدت ها نمی‌توانست کار خود را به عنوان راننده انجام دهد. این ضربه برای او تقریبا کشنده بود و هنوز هم عواقب آن را احساس می کند.

دیدگاه‌ها