کد خبر : 2004462 | 05 اسفند 1402 ساعت 20:03 | 42.1K بازدید | 13 دیدگاه

ظهور دیه‌گو آرماندو مارادونا در لیگ عربستان!

برنارد منسا با یک حرکتی تماشایی و تاریخی موفق شد یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ عربستان را به ثمر برساند.

ظهور دیه‌گو آرماندو مارادونا در لیگ عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی در نیمه نخست اما الطائی نتوانست برتری خود را حفظ کند و این تیم برابر ستاره‌های چند میلیون دلاری الاهلی با نتیجه سنگین چهار بر یک تن به شکست داد.

گل نخست بازی توسط برنارد منسا ستاره 29 ساله و غنایی الطائی به ثمر رسید. جایی که او با طی کردن بیش از 50 متر، موفق شد به زیبایی دروازه الاهلی را باز کرده و تیمش را پیش بیندازد.

1994330
منساه در این نقطه توپ را کنترل کرد و به سمت دروازه الاهلی پیش رفت و با طی کردن بیش از 50 متر، توانست گل فوق العاده و انفرادی را به ثمر برساند.

روی یکی از حملات الاهلی بود که توپ در محوطه جریمه به الطائی به عبدالرحمن الحارثی رسید. این بازیکن در نزدیکی خط عرضی صاحب توپ شد و سپس با حرکتی انفجاری به سمت زمین حریف پیش رفت.

برنارد منسا ابتدا با یک تغییر مسیر سریع، مدافع پیش رویش را فریب داد و به خط مرکز زمین رسید. تلاش‌های فرانک کسیه برای رسیدن به این بازیکن بی فایده بود و منساه توانست ستاره ساحل عاجی را نیز پشت سر بگذارد.

1994326

عبدالباسط هندی مدافع الاهلی نیز که مقابل مهاجم الطائی بود، با حرکت بدن منساه جا ماند و سر خورد و روی زمین افتاد. ستاره غنایی در ادامه پیشروی‌هایش، محمد المجحد را نیز به زیبایی دریبل زد و وارد محوطه جریمه شد.

در ادامه نیز تلاش دمیرال برای گرفتن توپ این بازیکن بی نتیجه بود و برنارد منسا با یک ضربه بغل پای تماشایی توانست توپ را وارد دروازه ادوارد مندی کرده و تیمش را پیش بیندازد.

1994328

گزارشگر عربستانی شبکه SSC که از این گل زیبا حسابی به وجد آمده بود، دائما عبارت گل مارادونایی را تکرار کرد و مدعی بود که مهاجم غنایی الطائی توانسته است گلی را به سبک فوق ستاره آرژانتینی به ثمر برساند.

برنارد منسا توانست دهمین گل خود در این فصل را برای الطائی به ثمر برساند. گلی که بی نتیجه بود و الاهلی در پایان توانست چهار بار دروازه حریف را باز کرده و به پیروزی برسد.

1994325
1994324

دیدگاه‌ها