کد خبر : 2004568 | 06 اسفند 1402 ساعت 07:46 | 40.1K بازدید | 30 دیدگاه

بازی پرماجرای لیگ عراق با ترک زمین

جنجال مجدد ایمن حسین این‌بار در بغداد

یک اشاره به نقطه پنالتی از سوی داور، جرقه جنجالی بزرگ در لیگ عراق را زد که منجر به ترک زمین و تهدید عجیب از سوی باشگاه القاسم شد.

جنجال مجدد ایمن حسین این‌بار در بغداد

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم القاسم و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته شانزدهم لیگ این کشور تا دقیقه 30 عادی پیش می‌رفت تا اینکه عامر سالم داور مسابقه تصمیم گرفت به فن‌آوری VAR مراجعه کند و برخورد احمد شاکر، دروازه‌بان تیم القاسم با ایمن حسین، مهاجم نیروی هوایی را دوباره تماشا کند.

داور پس از مشورت با اتاق VAR و مشاهده برخورد، تصمیم گرفت یک ضربه پنالتی برای تیم نیروی هوایی اعلام کند که این موضوع خشم شدید اعضای تیم القاسم را برانگیخت و باعث شد که مسئولان‌شان تصمیم بگیرند بازیکنان را در اعتراض به این تصمیم از زمین بیرون بکشند.

1994548
1994547
1994546

پس از این تصمیم عجیب و ترک زمین از سوی القاسم، داور سوت خود را درحالی‌که پنالتی زده نشد و نتیجه مساوی روی اسکوربرد بود به صدا درآورد. سرمربی القاسم به شدت به داور اعتراض می‌کرد و درحالی که ایمن حسین خود را آماده زدن پنالتی کرده بود در نهایت این اتفاق با اعتراض تیم میهمان رخ نداد و داور که با اسکورت ماموران انتظامی به وسط زمین آمده بود در سوت خود دمید و وسط زمین را به نشانه پایان بازی نشان داد.

1994549
1994550
1994551

جالب اینکه هواداران نیروی هوایی عراق از این اتفاق خوشحال بودند و در میان خشم حریف به جشن و آتش‌بازی مشغول شدند.

1994552

پس از پایان بازی، باشگاه القاسم با صدور بیانیه‌ای رسمی گفت: "داوران (VAR) باشگاه ورزشی القاسم در لیگ عراق را هدف گرفته‌اند. یک ضربه پنالتی اعلام شد که دست کم مضحک است و ما را مجبور کرد در اعتراض به بی‌عدالتی داوری در دقیقه 31 از مسابقه انصراف بدهیم."

این بیانیه همچنین حاکی از آن است که مدیریت باشگاه القاسم تصمیم گرفت در صورت حضور VAR و داوران آن، دیگر در مسابقات لیگ ستارگان عراق شرکت نکند و این را به فدراسیون مرکزی فوتبال عراق در یک جلسه رسمی اطلاع خواهد داد.

طبق مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال عراق در مورد تیمی که از ادامه بازی انصراف داده، القاسم علاوه بر شکست سه بر صفر باید بیش از بیست میلیون دینار عراق جریمه پرداخت کند که جزای مالی با تشخیص کمیته انضباطی می‌تواند سنگین‌تر هم باشد. همچنین تیمی که باعث لغو مسابقه می‌شود کلیه هزینه‌های فدراسیون و تیم دیگر را برای این بازی باید تقبل کند‌.

تصویر آن صحنه منجر به پنالتی که مشت گلر القاسم به صورت ایمن حسین برخورد کرده حسابی وایرال شده و مهاجم گلزن تیم ملی عراق و نیروی هوایی پس از سر و صدای جام ملت‌ها بار دیگر نقش یک جنجال بزرگی را ایفا کرد.

دیدگاه‌ها