کد خبر : 2004569 | 06 اسفند 1402 ساعت 08:26 | 25K بازدید | 8 دیدگاه

الاهلی با فوق ستاره‌ها در یک قدمی النصر

تیم الاهلی عربستان با درخشش و گلزنی فیرمینیو، محرز و کسیه موفق به کسب پیروزی مقابل الطائی شد.

الاهلی با فوق ستاره‌ها در یک قدمی النصر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی عربستان در حالی که 6 ستاره نامدار خارجی خود ازجمله ادوارد مندی، روبرتو فیرمینیو، ریاض محرز، فرانک کسیه و ... را در ترکیب داشت، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ روشن در استادیوم امیر عبدالعزیز بن مساعد به مصاف تیم رده شانزدهمی الطائی رفت.

الاهلی که در هفته گذشته لیگ عربستان شکست غیر منتظره‌ای مقابل الاخدود داشت و از کورس بالای جدول عقب افتاده بود، در دیدار برابر الطائی هم گل اول بازی را دریافت کرد، اما قبل از پایان نیمه نخست، فیرمینیو روی پاس ریاض محرز توانست کار را به تساوی بکشد و نگذارد تیمش با شکست به رختکن برود.

1994554
1994555

در نیمه دوم هم الاهلی عربستان سوار بر بازی شد و توانست با گل‌های فیرمینیو، محرز و فرانک کسیه به پیروزی 4 بر یک در زمین الطائی دست پیدا کند تا 43 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ روشن، به 6 امتیازی النصر برسد که البته یک بازی بیشتر از یاران رونالدو انجام داده است.

روبرتو فیرمینیو در شرایطی ستاره تیمش با دبل و یک پاس گل مقابل الطائی بود که برای سومین هفته پیاپی در لیگ روشن عربستان موفق به گلزنی شد و در این فصل آمار گل‌های خود را به 6 گل رساند.

دیدگاه‌ها