کد خبر : 2004585 | 06 اسفند 1402 ساعت 11:36 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره لیورپول: با شنیدن خبر جدایی کلوپ خشکم زد!

ابراهیما کوناته می‌گوید از خبر جدایی یورگن کلوپ در انتهای فصل شوکه شده است!

ستاره لیورپول: با شنیدن خبر جدایی کلوپ خشکم زد!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیما کوناته، ستاره ۲۴ ساله لیورپول، در مصاحبه با تله‌فوت، درباره تأثیرگذارترین اتفاق این فصل صحبت و اعلام کرده است که علی‌رغم فصل پراتفاق قرمزها، هیچ چیز اندازه خبر جدایی کلوپ در پایان فصل، او را تحت تأثیر قرار نداده است.

در ژانویه امسال، سرمربی لیورپول تایید کرد که در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ از قرمزها جدا خواهد شد و به یک دوره 9 ساله با آنها پایان خواهد داد. این اتفاق باعث بهت و تعجب هواداران و بازیکنان لیورپول شد و به‌نظر می‌رسد کوناته هم از این قاعده مستثنی نیست.

وقتی از او در مورد چیزی که در این فصل بیش از همه او را تحت تاثیر قرار داد، پرسیدند، او پاسخ داد: «در حقیقت، من فکر می‌کنم جدایی کلوپ بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داد. وقتی گوشی را چک کردم و خبر را شنیدم واقعاً شوکه شدم. اگر کسی آن لحظه مرا می‌دید از قیافه‌ام نگران وضعیتم می‌شد. چند ثانیه بدون حرکت مانده بودم و فقط فکر می‌کردم.

1994564

نمی‌دانستم چکار کنم و فوراً با بقیه بازیکنان درباره این خبر صحبت کردم. اتفاق عجیبی بود و مطمئنم بازیکنان دیگر هم پس از شنیدن خبر دچار شوک شده‌اند.»

یورگن کلوپ یکی از افرادی بود که مسئول آوردن ابراهیما کوناته به آنفیلد بود. پیشرفت او در لیورپول تحت هدایت این مربی آلمانی بسیار چشمگیر بوده است و همین می‌تواند دلیل اصلی وابسته بودن این مدافع به کلوپ باشد.

دیدگاه‌ها