کد خبر : 2004597 | 06 اسفند 1402 ساعت 12:32 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

خواسته هواداران: به جای ورزشگاه او را به سیرک ببرید؛

گلر بوخوم، تمام کنند‎گی را به نمایش گذاشت (عکس)

عملکرد بسیار ضعیف ریمان باعث شد بوخوم با ۵ گل از گلادباخ شکست بخورد.

گلر بوخوم، تمام کنند‎گی را به نمایش گذاشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته از بوندسلیگای آلمان، بوخوم و گلادباخ که از نظر امتیازگیری نتیجه خوبی نگرفته بودند، برابر یکدیگر قرار گرفتن که نتیجه دیدار هفته بیست و سوم این دو تیم با پیروزی ۵ بر ۲ گلادباخ همراه شد.

بوخوم که در این بازی ۵ گل دریافت کرده بود، عملکرد بسیار ضعیف مانوئل ریمان، دروازه‌بان تیمش موجب تعجب هواداران این تیم شده بود و جدای از اینکه او یک بار دروازه خودش را باز کرد، با دریافت کارت زرد دیدار هفته آینده بوخوم مقابل لایپزیش را از دست داد!

در دقیقه ۷۳، گلادباخ سه بر صفر جلو بود ولی گلزنی هافمن برای بوخوم در دقیقه ۷۵ آنها را امیدوار کرد تا بتوانند مقابل سفید و سبزها کامبک بزنند اما هونورات، ارسالش به داخل محوطه جریمه رسید و ضربه سر پفوک مهاجم گلادباخ با مشت ریمان همراه شد که این مشت زاویه‌اش به سمت چارچوب خودی بود تا نمایشگر ورزشگاه نتیجه ۴ بر یک به سود گلادباخ را نمایش دهد.

1994582

در ادامه جریان بازی به دلیل درگیری پیش آمده بین بازیکنان دو تیم، فرانک ویلنبرگ، داور بازی به چهار نفر کارت زرد نشان داد که یکی از آنها ریمان سنگربان بوخوم بود تا عملکرد ضعیف این دروازه‌بان تکمیل شود.

البته لازم به ذکر است او یک بار دیگر هم در جریان این بازی دروازه‌اش را باز شده دید تا با دریافت ۵ گل عصری سخت را در هفته بیست و سوم فوتبال آلمان تجربه کند.

این موضوع در فضای مجازی آلمان بازتاب گسترده‌ای داشت و هواداران این تیم در انتقاد از عملکرد دروازه‌بانشان معتقد بودند او باید در سیرک کار بکند نه فوتبال!

دیدگاه‌ها