کد خبر : 2004627 | 06 اسفند 1402 ساعت 14:53 | 36.7K بازدید | 48 دیدگاه

دستمزدی در حد پپ

ژابی در مونیخ حمام طلا می‌گیرد

بایرن مونیخ حاضر است بالاترین دستمزد ممکن را به ژابی بدهد و او را از رفتن به لیورپول منصرف کند.

ژابی در مونیخ حمام طلا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه بایرن مونیخ به‌صورت رسمی اعلام کرد که توماس توخل در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. مدیران باشگاه مونیخی پس از چندین جلسه با مربی آلمانی در روزهای گذشته به این نتیجه رسیدند.

نتایج نه‌چندان خوب توخل با بایرن مونیخ و اختلاف با بازیکنان از دلایل اصلی این تصمیم بود. گفته می‌شود بایرن ابتدا قصد داشته توخل را اخراج و هانسی فلیک را تا پایان فصل به‌عنوان مربی انتخاب کند، اما مربی سابق آنها این پیشنهاد را رد کرده است.

1990975

گفته می‌شود با رد پیشنهاد توسط فلیک، گزینه اصلی آنها برای سرمربی بعدی تیم ژابی آلونسو است و به این دلیل که این مربی اسپانیایی قطعا تا انتهای فصل در بایر لورکوزن خواهد ماند، آنها تصمیم گرفتند فصل را با توخل ادامه دهند. 

برای جذب ژابی، لیورپول و بایرن، دو باشگاه سابق او، در رقابت هستند. طبق ادعای دیلی میرر، بایرن حاضر است دستمزدی هنگفت به ژابی بدهد تا او پیشنهاد جانشینی کلوپ در لیورپول را رد کند.

طبق این گزارش، بایرن حاضر است 23 میلیون یورو به ژابی آلونسو بدهد تا او سرمربی این تیم شود. دستمزدی چهار برابر دستمزد فعلی ژابی در لورکوزن که در این صورت با دستمزد پپ گواردیولا در سیتی برابری می‌کند و در صدر پردرآمدترین مربیان جهان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها