کد خبر : 2004641 | 06 اسفند 1402 ساعت 16:15 | 26.2K بازدید | 9 دیدگاه

عزت‌اللهی با شماره جدید وارد لیست شد

هافبک ایرانی شباب الاهلی یکی از نفرات ذخیره تیمش مقابل عجمان است.

عزت‌اللهی با شماره جدید وارد لیست شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت اللهی در آن عضویت دارد، از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه آل راشد دبی به مصاف تیم رده دوازدهمی عجمان خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که اخیرا از وایله دانمارک به شباب الاهلی امارات پیوست، امروز برای نخستین‌بار در فهرست نفرات تیمش در لیگ برتر این کشور قرار گرفته ولی دور از ترکیب مقابل عجمان و نیمکت‌نشین است.

1994684

هافبک ایرانی جدید شباب الاهلی که پیش از جام ملت‌های آسیا یکی از مهره‌های ثابت وایله بود و 11 بازی در سوپر لیگ دانمارک انجام داد، حالا امیدوار است نخستین بازی خود برای شباب الاهلی در لیگ برتر امارات را امروز برابر عجمان انجام بدهد.

عزت‌اللهی که در جام ملت‌های آسیا 6 بار به میدان رفت و نمایش موثری در خط میانی تیم ملی ایران داشت، در شرایطی وارد فهرست نفرات شباب الاهلی شده که عزیزجان گانی‌اف ازبکستانی با شماره 6 و مورد علاقه او در ترکیب حضور دارد و هافبک ایرانی با شماره 60 روی نیمکت است.

تیم فوتبال شباب الاهلی با هفت پیروزی، سه مساوی و دو شکست در این فصل 24 امتیازی و تیم پنجم جدول لیگ برتر امارات است که در صورت برتری مقابل عجمان شانس صعود تا رده دوم را دارد.

دیدگاه‌ها