کد خبر : 2004951 | 07 اسفند 1402 ساعت 20:46 | 27K بازدید | 71 دیدگاه

الاتفاق 0-2 الهلال: سیتی هم جلوی این تیم را نمی‌گیرد!

الهلال به عملکرد فوق العاده خود ادامه داد و موفق شد به بیست و چهارمین پیروزی متوالی دست یابد.

الاتفاق 0-2 الهلال: سیتی هم جلوی این تیم را نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال در زمین الاتفاق به میدان رفت و توانست به روند شگفت انگیز خود طی ماه‌های اخیر ادامه داده و به بیست و چهارمین پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها دست پیدا کند.

آبی‌های ریاض در دقیقه 39 موفق شدند گل نخست بازی را به ثمر برسانند. ارسال کرنر روبن نوس به تیرک یک رسید و سرگئی میلینکوویچ ساویچ با یک ضربه سر دیدنی، توپ را به گوشه مخالف فرستاد و حساب کار را یک بر صفر کرد.

1995254

در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، مرد سال فوتبال آسیا اختلاف را افزایش داد. روی یک کار تیمی تماشایی از سمت چپ و پاس میتروویچ به سالم الدوسری، او وارد محوطه جریمه شد و با عبور از یار مقابلش، به زیبایی توانست دروازه میزبان را باز کند.

1995253

در نیمه دوم الهلال فرصت‌هایی برای گلزنی داشت که در یکی از آنها، شوت تماشایی ساویچ به تیرک دروازه برخورد کرد. میشائیل نیز موقعیت تک به تک زیبایی داشت که سنگربان الاتفاق موفق به مهار آن شد.

در نهایت نیز الهلال با نتیجه دو بر صفر از سد تیم استیون جرارد گذشت تا به روند شگفت انگیز خود ادامه داده و به بیست و چهارمین پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها دست یابد. فاصله آبی‌های ریاض با النصر نیز به همان هفت امتیاز برگشت.

دیدگاه‌ها