کد خبر : 2004980 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:04 | 17.2K بازدید | 9 دیدگاه

سردار یک پنالتی گرفت

رم 3-2 تورینو: دیبالا المپیکو را به آتش کشید!

رم در بازی هفته بیست و ششم سری A با نتیجه 3-2 از سد تورینو عبور کرد.

رم 3-2 تورینو: دیبالا المپیکو را به آتش کشید!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته بیست و ششم سری A ایتالیا از تورینو میزبانی کرد و با هت‌تریک پائولو دیبالا با نتیجه 3-2 برنده شد.

ویدئو: 325778

در این بازی سردار آزمون که از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت، رم بازی را نسبت به حریف بهتر آغاز کرده بود. بازی در دقایق ابتدایی با فشار رم روی دروازه تورینو دنبال می‌شد که یک فرصت استثنایی توسط آزمون خلق شد.

آزمون در دقیقه 9 روی پاس پشت مدافعان به سمت دروازه حرکت کرد و با ورود به محوطه جریمه تلاش کرد به جای تک‌روی با یک پاس زمینه ساز گل شود که ضربه راسموس کریستنسن به تیرک عمودی برخورد کرد و سپس دفع شد.

بازی در اغلب دقایق نیمه اول موقعیت خطرناکی نداشت اما بازیکنان هر دو تیم با شدت بالا جو این دیدار را گرم نگه داشتند که موجب برخوردهای زیادی می‌شد.  تورینو در دقیقه 34 یک موقعیت خوب برای ایجاد خطر روی دروازه رم داشت که ضربه ساموئل روی ارسال رائول بلانوا به تور کناری دروازه برخورد کرد.

1995302

رم دوباره بازی را در دقایق پایانی نیمه اول به دست گرفت تا حرکت سردار آزمون یک موقعیت گل بی نظیر را برای جالوروسی ایجاد کند. مهاجم ملی پوش ایرانی در دقیقه 41 سعی داشت پاس برایان کریستانته را پشت به دروازه دریافت کرد که خطای مدافع تورینو با خطا او را متوقف کرد. پائولو دیبالا پشت این ضربه حساس ایستاد و موفق شد آن را به گل تبدیل کند.

با وجود این گل تیم تحت هدایت ایوان یوریچ قصد نداشت بازنده به رختکن برود و تلاش بلانوا پس از چند توسرتوپ در نهایت با ارسال بلند شرایط گلزنی دووان زاپاتا را فراهم کرد که با ضربه سر دروازه رم را باز کرد تا در نهایت این نیمه با تساوی به پایان برسد.

1995303

رم بازی در نیمه دوم را با پرس بیشتر و حملات زهردارتری دنبال می‌کرد که موفق شد در دقیقه 57 به دومین گل برسد. گل برتری رم با هوش بالای دیبالا به ثمر رسید که در فاصله نزدیک به محوطه جریمه توپ را روی پای چپ برد و با ضربه قوس‌دار مهارنشدنی دروازه‌بان حریف را غافلگیر کرد.

1995301

چند دقیقه پس از گل دیبالا، دانیله ده‌روسی دست به تغییر در ترکیب زد و سردار آزمون در دقیقه 63 با روملو لوکاکو تعویض شد. این تعویض پایه‌گذار سومین گل رم بود.

پس از چند پاس به یکدیگر، بالاخره در دقیقه 69 لوکاکو این فرصت را پیدا کرد که در فضای خالی محوطه جریمه توپ را برای دیبالا بفرستد و او هم با ضربه پای چپ به زاویه بسته دروازه‌بان حریف را تسلیم خود کرده و هت‌‌تریک را به نام خود ثبت کند.

1995305

رم پس از گل سوم کمتر به سمت دروازه حریف حرکت می‌کرد و این موجب شد تا فرصت‌های بیشتری در اختیار تورینو قرار بگیرد. تورینو که در نیمه دوم موقعیت خطرناکی برای تعویض نتیجه بازی نداشت با اندکی فشار روی دروازه میلان موفق شد در دقیقه 88 با چاشنی خوش شانسی دروازه رم را باز کند.

1995304

گل دوم تورینو در این بازی پس از ضربه ریچی در محوطه جریمه و برخورد با دین هویسن به گل تبدیل شد که به همین دلیل گل به خودی لحاظ شد.

رم در نهایت با مدیریت بازی در لحظات پایانی 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد تا با 44 امتیاز در رتبه ششم قرار بگیرد و تورینو هم با 36 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها