کد خبر : 2004989 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:35 | 11.5K بازدید | 29 دیدگاه

غیبت نیمار ما را تحت تاثیر قرار نداد؛

سرمربی الهلال: لیگ عربستان دیگر بین المللی است

سرمربی پرتغالی الهلال پس از پیروزی ۲-۰ مقابل الاتفاق در هفته بیست و یکم لیگ حرفه‌ای عربستان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

سرمربی الهلال: لیگ عربستان دیگر بین المللی است

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از تقابل الهلال و الاتفاق گفت: تیم ما موفق شد قدرت حمله الاتفاق را محدود کند. الاتفاق تیم قدرتمندی است و بازیکنانی در اختیار دارد که در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی کرده‌اند، اما الهلال برای ادامه روند پیروزی‌های خود در لیگ، لیگ قهرمانان آسیا و بقیه مسابقات تلاش خواهد کرد.

ژسوس سپس با اشاره به مصدومیت نیمار عنوان کرد: با وجود بازی نکردن ستاره بزرگی مانند نیمار به دلیل مصدومیت، تیم ما متزلزل نشد.

او در مورد غیبت الکساندر میتروویچ در بازی پیش رو با الاتحاد به دلیل محرومیت گفت: ارزش و تاثیر میتروویچ را می‌دانیم، اما شرایط خوبی در تیم حاکم است. ما به پیروزی‌های پی درپی ادامه می‌دهیم. اعضای این تیم برای غلبه بر بزرگترین مشکلات توانمند هستند.

ژسوس در مورد فشارهایی که ممکن است تیمش برای رکورد پیروزی‌های پیاپی در معرض آن قرار گیرد، گفت: که این انگیزه‌ای برای من و بازیکنانم است تا با قدرت ادامه دهیم و به رکورد جهانی برسیم.

سرمربی الهلال با ابراز خوشحالی از پخش مسابقات لیگ عربستان در کشورش، پرتغال، گفت: لیگ عربستان در سطح بین المللی دنبال می‌شود و تمام کارهایی که برای جذب بازیکنان و مربیان بزرگ انجام می‌شود، به افزایش دنبال کنندگان کمک می‌کند. کار در اینجا عالی است. بسیاری از مربیان و بازیکنان آرزوی حضور در عربستان را دارند.

دیدگاه‌ها