کد خبر : 2005079 | 08 اسفند 1402 ساعت 12:36 | 52.1K بازدید | 54 دیدگاه

همه دنیا دیوانه رئال

اثر امباپه‌ای: من رو هم با خودت ببر!

انتقال قریب‌الوقوع کیلیان امباپه به رئال و پروژه ورزشی رشک برانگیز رئال باعث شده تا بسیاری از ستاره‌های فوتبال برای پیوستن به رئال ابراز علاقه کنند.

اثر امباپه‌ای: من رو هم با خودت ببر!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در نزدیکی‌های رئال است و دیگر چیزی تا اعلام نهایی انتقال او نمانده است. دو هفته پیش او به ناصر الخلیفی و سپس کادر فنی و هم تیمی‌هایش اطلاع داد که از پی اس جی جدا می‌شود و هرچند از مقصد بعدی خود حرفی نزد ولی طبق ادعای اکیپ او از اواخر دسامبر با رئال پیش قراردادی امضا کرده و این روزها بر سر برخی جزئیات مشغول مذاکره‌اند.

1994844

آاس امروز در این رابطه نوشت که بعد از قوت گرفتن احتمال انتقال امباپه به رئال، بسیاری از ایجنت‌های مشهور با باشگاه تماس گرفته و ستاره‌های خود را به رئال پیشنهاد داده‌اند. این نشریه مادریدی نوشته که حالا ستاره‌های دنیا بی‌تاب‌تر از قبل برای بازی در رئال هستند و البته شیفته پروژه ورزشی باشگاه مادریدی شده‌اند. تیمی که با انتقال امباپه و با حضور ستاره‌هایی چون بلینگام و وینیسیوس، قدرتی حسادت برانگیز خواهد گرفت.

آاس همچنین نوشته است که بازیکنان بزرگی که با ستاره‌های رئال رفاقت دارند نیز در تماس‌های خود برای پیوستن به رئال ابراز علاقه کرده‌اند. این موج جدید هم به دلیل انتقال امباپه است و هم پروژه ورزشی بزرگ و جاه طلبانه‌ای که رئال مادرید برنامه‌ریزی کرده است.

دیدگاه‌ها