کد خبر : 2005369 | 09 اسفند 1402 ساعت 12:44 | 28.6K بازدید | 25 دیدگاه

با تایید ضمنی کلوپ

فصل برای هافبک لیورپول تمام شد

دیگر بعید است در فصل جاری شاهد حضور تیاگو آلکانتارا در میادین باشیم و او فصل را از دست خواهد داد.

فصل برای هافبک لیورپول تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا انگار قرار نیست ته تونل را ببیند و همچنان در تاریکی قدم می‌زند. مصدومیت پشت مصدومیت برای این هافبک اسپانیایی که می‌تواند پایان‌بخش فصل برای او باشد در حالی که هنوز در ماه فوریه و نزدیک به مارس هستیم.

1995849

یورگن کلوپ در نشست خبری دیروز خود در مورد تیاگو گفت: «تاریخی برای بازگشت او نمی‌توان در نظر گرفت. نمی‌دانم اصلا در این فصل دوباره بازی خواهد کرد یا خیر. مصدومیت او عادی نیست و در کوتاه مدت ریکاوری نخواهد کرد. تیاگو تا دو هفته دیگر نمی‌تواند انفرادی هم تمرین کند.»

در واقع مشکل کمر تیاگو را رها نمی‌کند. این هافبک اسپانیایی در دقایق پایانی باخت 1-3 تیمش مقابل آرسنال در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس وارد بازی شد که اولین حضور ستاره اسپانیایی پس از مصدومیتی بود که در آوریل 2023 متحمل شد. او پس از 9 ماه غیبت در ترکیب قرمزها حاضر شده بود و تنها 5 دقیقه بعد از حضور در میدان مصدوم شد و کمی بعد زمین را ترک کرد.

1995848

این دهمین مصدومیتی بود که آلکانتارا از زمان پیوستن به لیورپول در تابستان 2020 از بایرن مونیخ متحمل شده است. در مجموع غیبت این بازیکن اسپانیایی از لیورپول از اولین مصدومیتش تا آخرین مصدومیتش به 562 روز رسید و قطعا بیشتر هم خواهد شد.

آلکانترا از زمان حضورش در آنفیلد، 81 بازی قرمزها را از دست داده است، در حالی که توانسته در 98 مسابقه در رقابت‌های مختلف شرکت کند که طی آنها 3 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها