کد خبر : 2005474 | 09 اسفند 1402 ساعت 18:40 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

فتح ماراتن جذاب هفته با طعم شیرین انتقام

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان موفق به شکست ایفاسرام اردکان شد تا انتقام دور رفت را بگیرد.

فتح ماراتن جذاب هفته با طعم شیرین انتقام

 به گزارش "ورزش سه"، در یکی از این دیدارها گیتی پسند اصفهان از ایفاسرام اردکان میزبانی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد. ایفاسرام توانست ست‌های اول و چهارم را با امتیاز مشابه 25 بر 18 از آن خود کند و نتیجه ست‌های دوم و سوم را با امتیاز‌های 25 بر 21 و 25 بر 23 واگذار کرد تا رقابت به ست حساس پنجم برسد.

در ست پنجم اما شاگردان سید سعید عقیلی توانستند با امتیاز 15 بر 10 پیروز میدان شوند تا دو امتیاز این رقابت از آن اصفهانی‌ها شود.

حالا گیتی پسند با 15 برد و 45 امتیاز و ایفاسرام با 14 برد و 41 امتیاز در جایگاه‌های سوم و ششم جدول ماندند تا نتیجه دیدار شهرداری ارومیه – طبیعت و پیکان تهران – فولاد سیرجان جایگاه‌ تیم‌ها تا پایان هفته بیست و سوم را در جدول مشخص کند.

دور رفت این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان عباسعلی میرحسینی به پایان رسیده بود و نماینده اصفهان در یک جدال جذاب، موفق به برد تیم مقابل با همین نتیجه شد.

مرتضی اکرمی و مجتبی اسپرغم داوران اول و دوم این دیدار بودند و ابراهیم عشق دوست به عنوان نماینده سازمان لیگ و مسعود یزدان‌پناه به عنوان ناظر فنی و داوری حاضر بودند. این مسابقه به مدت 132 دقیقه طول کشید و 500 نفر تماشاگر داشت.

دیدگاه‌ها