کد خبر : 2005521 | 10 اسفند 1402 ساعت 02:53 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

رحمان احمدی، مسئول آمادگی نگهبان دروازه مسی‌ها

پیشرفت حامد لک زیر نگاه غضبناک این مربی!

از زمان حضور رحمان احمدی به عنوان مربی گلرهای مس رفسنجان این تیم هیچ گلی دریافت نکرده است.

پیشرفت حامد لک زیر نگاه غضبناک این مربی!

به گزارش "ورزش سه"، در ایستگاه هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، مس رفسنجان به مصاف شمس آذر قزوین رفته بود و با توجه به اینکه نارنجی پوشان میهمان قزوینی‌ها بودند، انتظار یک دیدار سخت را داشتند اما حامد لک سنگربان باتجربه مسی‌ها، موفق شد با واکنش‌های درخشان خود دروازه این تیم را بسته نگه دارد. عملکرد درخشان حامد لک قطعاً با شرایط تمرینی و فنی او رابطه مستقیمی دارد و با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان در نیم فصل از لحاظ فنی دچار تغییرات شد، حالا او مدتی است که زیر نظر رحمان احمدی گلر سابق تیم ملی ایران و سپاهان و پرسپولیس بازی می‌کند.
رحمان احمدی، مربی گلرهای مس رفسنجان، در پایان دیدار مقابل شمس آذر قزوین و ثبت سومین کلین‌شیت متوالی حامد لک، درباره شرایط این تیم گفت: تنها نکته مثبت این بازی مقابل شمس آذر، این بود که گل نخوردیم و توانستیم دروازه خودمان را بسته نگه داریم. این سومین بازی است که از زمان ورود ما گلی دریافت نکردیم و از آغاز برابر هوادار، نساجی و شمس آذر کلین‌شیت کردیم.

1996039

قطعاً رحمان احمدی که خودش یکی از دروازه‌بانان باتجربه فوتبال ایران در سالیان نه چندان دور بوده، در این آمار رفسنجانی‌ها نقش پررنگی دارد و حال او کسی است که موفق شده حامد لک را دوباره به فرم مطلوبش برگرداند. حامد از آغاز این فصل تاکنون ۶ بار دروازه خودش را بسته نگه داشته و در واقع تا پیش از تغییر کادر فنی، در ۱۵ بازی سه کلین‌شیت و حالا تنها در سه بازی سه کلین‌شیت دیگر ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها