کد خبر : 2005528 | 09 اسفند 1402 ساعت 21:23 | 28.7K بازدید | 16 دیدگاه

خشم خمس از فقدان ستاره کلیدی؛

سیامک درخشید و ناگهان اخراج شد! (عکس)

سیامک نعمتی یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در پیروزی مقابل استقلال خوزستان بود.

سیامک درخشید و ناگهان اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اخراج در آخرین دقایق بازی با استقلال خوزستان، تصمیم شوکه‌کننده حمید حاج‌ملک برای سیامک نعمتی بود. او در حالی اخطار و بلافاصله کارت قرمز را مقابل صورت خود دید که از دریافت کارت زرد نخست هیچ اطلاعی نداشت و نمی‌دانست که حاج ملک در شروع نیمه دوم به او کارت زرد داده است.

با این حال اخراج سیامک باعث شده تا او بازی بعدی تیم تراکتور مقابل مس رفسنجان را از دست بدهد و این فقدان بزرگی است که سرخپوشان تبریزی برای این دیدار مهم خواهند داشت. نکته جالب اینکه بعد از این کارت قرمز، پاکو خمس نیز به شدت عصبانی شد که به نظر می‌رسد این موضوع به دلیل موقعیت کلیدی نعمتی در پازل تاکتیکی سرمربی اسپانیایی باشد.

سیامک با توجه به مشخصات تهاجمی و توانایی نفوذ دائمی، بازیکنی مهم در ترکیب پاکو خمس محسوب می‌شود و او علاقه زیادی به استفاده از این بازیکن در پست دفاع راست نشان داده چرا که عملا با حضور او سمت راست تراکتور یک بازیکن بیشتر در زمان حمله دارد و به همین دلیل نیز جای خالی او کار تراکتور را در بازی مس رفسنجان سخت خواهد کرد.

1996048

نعمتی در این بازی نیز حضور همیشگی در خط حمله داشت و حتی یک بار با ورود به محوطه جریمه توانست پاس مهاجم تراکتور را بگیرد و به سمت دروازه شوت بزند که با بدشانسی این توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

البته نکته جالب در مورد نعمتی این است که او در دفاع نیز حضور کاملی داشت و این موضوع باعث شده تا جای خالی این بازیکن در دفاع نیز به چشم نیاید.

نعمتی علاوه بر توانایی فنی، بار تجربی تیم تراکتور را هم بالا برده و حالا بعد از یک بازی استراحت در دیدار با مس رفسنجان، آماده بازگشت به ترکیب قرمزهای تبریزی خواهد بود.

دیدگاه‌ها