کد خبر : 2005579 | 10 اسفند 1402 ساعت 00:26 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن خبرساز فوتبال فرانسه از کما خارج شد

خانواده آلبرت الیس طی بیانیه‌ای تایید کردند که این بازیکن بوردو از کما خارج شده است.

بازیکن خبرساز فوتبال فرانسه از کما خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار بوردو و گنگام در جریان رقابت‌های لیگ 2 فرانسه، آلبرت الیس، بازیکن بوردو، از ناحیه سر با مدافع گنگام برخورد شدیدی داشت و از هوش رفت.

الیس در حالی که هنوز در زمین حضور داشت به هوش آمد، اما پزشکان مجبور شدند به دلیل آسیب شدیدی که داشت، این بازیکن را در مسیر انتقال به بیمارستان در کمای مصنوعی قرار دهند.

خبر بسیار مهم در مورد این مهاجم هندوراسی این است که او مطابق بیانیه رسمی خانواده‌اش، از کما خارج شده و وضعیت پایداری دارد.

در بیانیه خانواده الیس که توسط باشگاه بوردو منتشر شد، می‌خوانیم: "آلبرت پس از اتفاق هفته گذشته در بیمارستان سی‌اچ‌یو پلگرین در بوردو بستری شد. از آن زمان در کمای مصنوعی قرار داشت، ما خوشحالیم که اولین نشانه‌های امیدوار کننده را با شما به اشتراک می‌گذاریم: آلبرت از کما خارج شده و به نظر می‌رسد به تدریج در حال بهبودی است.

1996133

با این حال، ما می‌خواهیم در مورد بهبود وضعیت او محتاط بمانیم. چند روز آینده سرنوشت ساز خواهد بود. مایلیم از حمایت‌ها، دلگرمی‌ها و دعاهای شما تشکر کنیم و مهمتر از همه از مراقبت تیم‌های پزشکی تشکر می‌کنیم. آلبرت یک مبارز است، ما به زودی شما را در جریان وضعیت او قرار خواهیم داد."

دیدگاه‌ها