کد خبر : 2005606 | 10 اسفند 1402 ساعت 09:14 | 18.2K بازدید | 25 دیدگاه

وین رونی: برگردان گارناچو از مال‌ من بهتر بود!

وین رونی می‌گوید ضربه برگردان آلخاندرو گارناچو از گل او به منچسترسیتی بهتر بوده است.

وین رونی: برگردان گارناچو از مال‌ من بهتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل لیگ برتر یکی از زیباترین گل‌های تاریخ این لیگ به ثمر رسید. جایی که در هفته سیزدهم، منچستر یونایتد به گودیسون پارک رفت تا در برابر اورتون قرار بگیرد.

گارناچو که برای زدن اولین گل فصلش صبر نداشت، در همان دقیقه ۳ روی سانتر دیوگو دالو به شکل خارق‌العاده‌ای ضربه برگردانش را روانه دروازه جردن پیکفورد کرد و یکی از بهترین گل‌های تاریخ یونایتدها را به ثبت رساند.

از همان شب صحبت‌های زیادی درباره مقایسه این گل با برگردان زیبای وین رونی افسانه‌ای در دربی منچستر مطرح شد. برخی مانند گری نویل معتقد بودند گل گارناچو از گلی که رونی به سیتی زد بهتر بوده است. نویل در اسکای اسپورت درباره مقایسه این دو گل گفته بود: «فکر نمی‌کنم تا به حال در ورزشگاهی بوده باشم که ضربه‌ای به این خوبی دیده باشم و روزی که رونی در دربی منچستر به سیتی گل زد هم آنجا بودم.»

1996186

پس از آن دیگر صحبتی از مقایسه گل‌های رونی و گارناچو نشد تا اینکه مهاجم سابق یونایتد در گفت‌وگوی جدیدی عنوان کرد که برگردان گارناچو از گل او بهتر بوده است.

1996187

رونی در این مورد گفت: «راستش را بخواهید من خودم هم معتقدم که گل گارناچو بهتر از گلی بود که من به سیتی زدم. احتمالا می‌شود گفت که گل من در بازی بهتر و حساس‌تری بود اما کیفیت گل او بسیار بالاتر بود. گارناچو بازیکنی فوق‌العاده است و آینده درخشانی در یونایتد دارد.»

ویدئو: 317768

دیدگاه‌ها