کد خبر : 2005612 | 10 اسفند 1402 ساعت 09:01 | 149.9K بازدید | 35 دیدگاه

اکرم عفیف گلزنی را یادش رفت! (عکس)

بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در نخستین بازی باشگاهی در سال 2024 فرصت گلزنی تیمش را هدر داد.

اکرم عفیف گلزنی را یادش رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا با درخشش اکرم عفیف رقم خورد؛ بازیکنی که در هفت مسابقه پیاپی هشت گل به ثمر رساند، سه پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و ستاره این رقابت‌ها لقب گرفت، اما با بازگشت به ترکیب السد در لیگ ستارگان قطر گلزنی را فراموش کرد.

السد در مسابقه حساس اخیرش در لیگ ستارگان قطر به مصاف الوکره و تیمی که یک پله و چهار امتیاز کمتر از آنها دارد، قرار گرفت و می‌توانست با کسب پیروزی در این بازی خیال خود را در مسیر قهرمانی راحت کند، ولی اکرم عفیف فرصت عالی گلزنی تیمش را هدر داد تا سه امتیاز را به دست نیاورند.

اکرم عفیف که در شروع مسابقه اخیر السد مقابل الوکره روی نیمکت نشسته بود، از ابتدای نیمه دوم همراه با حسن الهیدوس به زمین آمد و توانست شکل تیمش را هجومی‌تر کند، اما پنالتی جنجالی به دست آمده برای تیمش را با ناباوری به آسمان زد.

ستاره ملی‌پوش السد که در دو مسابقه اخیر ملی مقابل ایران یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در فینال جام ملت‌های آسیا نیز هت‌تریک کرده بود، نتوانست ضربه پنالتی مقابل الوکره را تبدیل به گل کند.

1996197
1996198

اکرم عفیف البته در روزی که این پنالتی را تبدیل به گل نکرد، با فرار سریع خود منجر به اخراج گلر الوکره شد که البته تغییری در نتیجه به سود تیمش به وجود نیاورد.

دیدگاه‌ها