کد خبر : 2005616 | 10 اسفند 1402 ساعت 09:21 | 20.8K بازدید | 55 دیدگاه

خط و نشان تن‌هاخ: منتظر لیورپول هستیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش منتظر رویارویی با لیورپول در جام حذفی است.

خط و نشان تن‌هاخ: منتظر لیورپول هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی انگلیس برابر ناتینگهام فارست به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

در حالی که به نظر می‌رسید دو تیم قرار است این بازی را در وقت‌های اضافه پیگیری کنند، این کاسمیرو بود که با یک ضربه سر در فاصله یک دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی توانست باعث پیروزی تیمش و صعود آنها به مرحله یک چهارم نهایی شود. 

اریک تن‌هاخ پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

گل پیروزی‌بخش در لحظات پایانی: این بهترین زمان برای گلزنی در پایان بازی است. ما روز شنبه در وقت تلف شده باختیم و امروز درست پیش از دقیقه 90 گل زدیم، بنابراین این کار را در زمان درستی انجام دادیم. 

کاسمیرو: او الگویی در زمینه رهبری تیم و بازیکنی فوق العاده است. من فکر می‌کنم او گل‌های زیادی برای ما به ثمر رسانده است. او بیشتر از کل فوتبالش در یونایتد گل زده و داشتنش در این تیم بسیار خوب است، چون وقتی نیست می‌توان دید که چه بازیکن مهمی برای ماست. وقتی که نیست جای خالی او در تیم کاملا مشخص است. او کاری می‌کند که ما بهتر بازی کنیم. 

1995759

بهبود شرایط درنیمه دوم: در نیمه دوم و پس از پنج یا شش دقیقه بود که توانستیم خودمان را در بازی پیدا کنیم و پس از آن به حضور در زمین حریف ادامه دادیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم. چندین موقعیت هم خلق کردیم. پیش از آن مجبور به انجام تغییراتی شدیم.

اما زمانی که کنترل بازی در دست ما قرار گرفت و توپ را حفظ کردیم و توانستیم پاس‌کاری درستی داشته باشیم، همه چیز خوب پیش رفت. در نیمه اول هم چند فرصت خوب ایجاد کردیم اما در عین حال به آنها هم اجازه ایجاد فرصت را دادیم. آنها ضد حملات بسیار خوبی داشتند. 

صحنه مشکوک به پنالتی: فکر می‌کنم یک پنالتی هم در زمان خطای فلیپه و موریو روی مارکوس رشفورد رخ داد. چرا پنالتی اعلام نشد؟

بازی با لیورپول در یک چهارم نهایی: حالا باید در خانه به مصاف لیورپول برویم. این قرعه بسیار خوبی است و بی‌صبرانه منتظرش هستیم. اما حالا باید این جام را کنار بگذاریم و اول به لیگ فکر کنیم. اولین بازی همیشه مهم است. بازی خوبی مقابل منچسترسیتی در پیش داریم و انتظارش را می‌کشیم.

دیدگاه‌ها