کد خبر : 2005689 | 10 اسفند 1402 ساعت 16:23 | 30.2K بازدید | 8 دیدگاه

هفته آینده 30 درصد پرداختی داریم؛

خبر خوش هیئت مدیره برای محسن خلیلی

تیم‌های پایه پرسپولیس به رهبری محسن خلیلی با حداقل دریافتی نتایج مناسبی را کسب کردند.

خبر خوش هیئت مدیره برای محسن خلیلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های پایه پرسپولیس با وجود پایان فصل، هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند و همین موضوع باعث شده تا محسن خلیلی نسبت به وضعیت تیم آکادمی گلایه‌هایی داشته باشد.

پیمان حدادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص قهرمانی تیم نوجوانان می‌گوید: جا دارد یک ‌بار دیگر قهرمانی تیم نوجوانان باشگاه بزرگ پرسپولیس را تبریک بگویم. یک خدا قوت به آقای خان‌محمدی و خلیلی می‌گویم که نام خودشان را در تاریخ باشگاه بزرگ پرسپولیس ماندگار کردند. برنامه‌ای که ما از اول امسال داشتیم، این بود که طی یک دوره چهار ساله یک برنامه‌ریزی اساسی روی تیم‌های پایه داشته باشیم. امسال تیم نوجوانان قهرمان شد، امید سوم شد که آنها هم می‌توانستند قهرمان شود‌.

او با اشاره به پرداختی 20 درصدی پرسپولیس به تیم‌های پایه عنوان کرد: اما جا دارد یک عذرخواهی از تمام مربیان، کادرفنی و بازیکنان تیم‌های پایه کنم که باشگاه نتوانست حداقل تعهدات مالی را به صورت کامل انجام بدهد. ان‌شاءالله با رایزنی‌هایی که انجام شده، هفته آینده ۳۰ درصد از مطالبات امسال تیم‌های پایه پرداخت خواهد شد.

حدادی در مورد پرداخت این مطالبات ادامه داد: تیم‌های پایه هزینه ندارند، سرمایه‌گذاری هستند. ما باید به سمتی برویم که همان‌طور که در سال‌های گذشته چند بازیکن به تیم‌های بزرگسالان دادیم و نتیجه‌ای را در بازی با ذوب‌آهن دیدیم درون دروازه دیدیم، در سال‌های آتی هم این اتفاق رخ بدهد. وقتی بازیکنان تیم‌های پایه رشد کنند، پرسپولیس هزینه‌ای برای خرید بازیکن نخواهد داد و باشگاه می‌تواند با ترانسفر بازیکنان به باشگاه‌های دیگر درآمد خوبی کسب کند.

او همچنین گفت: باید به این سمت برویم که قهرمانی‌هایی که تیم بزرگسالان در سال‌های گذشته داشته، باکیفیت‌تر شود؛ قهرمانی‌ همراه با درآمد فروش بازیکن. این موضوع می‌تواند جایگاه بالای باشگاه پرسپولیس را حفظ کند. هم هيئت مديره و هم مدیرعامل صددرصد اعتقاد دارند که باید به تیم‌های پایه کمک شود. جا دارد از اسپانسر خوبمان هم تشکر کنیم که در چند ماهی که همراه ما هستند به تیم‌های پایه و بزرگسالان کمک کردند. بخشی از برنامه‌هایی که در سال‌های آتی برای تیم‌های پایه‌مان داریم، با کمک مجموعه خوب طبیعت است. اسپانسر خوب، از پدر و مادر خوب مهم‌تر است!

دیدگاه‌ها