کد خبر : 2005975 | 12 اسفند 1402 ساعت 09:44 | 18.9K بازدید | 14 دیدگاه

خط و نشان برای امباپه: باید به نبودنت عادت کنیم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره دلایل تعویض کیلیان امباپه برابر موناکو صحبت کرد.

خط و نشان برای امباپه: باید به نبودنت عادت کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک فرانسه روبروی موناکو قرار گرفت و دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

جنجالی‌ترین اتفاق این بازی مربوط به امباپه بود که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت اما در بین دو نیمه از زمین بازی بیرون کشیده شد و راندال کولو موآنی بود که جایش را در خط حمله پی‌اس‌جی گرفت تا باز هم او فرصت 90 دقیقه بازی را نداشته باشد. 

انریکه پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام توصیه مدیران این باشگاه است به خبرنگاران گفت: «نه، این صددرصد تصمیم مربی بود و خودم به این نتیجه رسیدم که بهتر است امباپه را از زمین بازی بیرون بکشم. 

ما دیر یا زود باید به بازی کردن بدون امباپه عادت کنیم. این تصمیم من بود که او را بین دو نیمه و در این بازی تعویض کنم و بازیکن دیگری را به عنوان جانشینش به میدان بفرستم. این تصمیم را با این هدف که بهترین کار ممکن را برای تیمم انجام دهم گرفتم. 

1995181

به هیچ وجه قصد ندارم وارد بازی شما شوم. من یک مربی کاملا حرفه‌ای هستم. هیچ مشکلی از این بابت ندارم. این فقط یک مسئله مربوط به مدیریت تیم و بازیکنانم است و اینکه چطور بتوانم بازیکنانم را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنم.»

او درباره شرایط این بازی اظهار داشت: «بازی خیلی خیلی سختی بود. ما پیش از این هم می‌دانستیم که بازی برابر موناکو دشوار است. من فکر می‌کنم آنها بهترین حریف ممکن بودند تا بتوانیم برای بازی سخت در لیگ قهرمانان آماده شویم چون از نفرات خوبی برخوردار هستند. 

آنها هم در حمله و هم در دفاع ما را به خوبی آزمایش کردند. باید بتوانیم بسیار منسجم عمل کنیم، خصوصا در کارهای دفاعی. آنها شرایط سختی را در نیمه اول برای ما رقم زدند اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و باید بگویم که این نتیجه منصفانه بود. 

ممکن بود ببریم، ممکن بود ببازیم اما مساوی کردیم. نکته مهم این است که پیش برویم و قهرمانی را به دست آوریم. البته که این کاری است که در حال انجامش هستیم و حالا باید در لیگ قهرمانان و جام حذفی هم رقابت کنیم. هدف اصلی ما در حال حاضر این است که به اسپانیا که خانه من است برویم و با لبخندی روی صورت برگردیم.»

دیدگاه‌ها