کد خبر : 2005990 | 12 اسفند 1402 ساعت 10:59 | 10.6K بازدید | 16 دیدگاه

خشم ستاره بایرن: نشان می‌دهیم از باخت متنفریم!

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم از باخت متنفر است و برابر لاتزیو شرایط متفاوت پیش خواهد رفت.

خشم ستاره بایرن: نشان می‌دهیم از باخت متنفریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا روبروی فرایبورگ به میدان رفت و با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد. 

موسیالا موفق شده بود گل دوم تیمش را در این دیدار در دقیقه 75 به ثمر برساند و امیدوار بود که بایرن با همین گل بتواند به پیروزی برسد، اما این اتفاق رخ نداد و آنها با گلی که در دقیقه 87 دریافت کردند مجبور به تقسیم امتیازات شدند. 

این ستاره آلمانی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «ما بایرن هستیم و از باختن نفرت داریم. از زمانی که به این باشگاه پیوستن می‌دانستم که بایرن همیشه به دنبال کسب پیروزی و قهرمانی در همه رقابت‌هاست. 

1992304

شرایط در حال حاضر طوری برای ما پیش می‌رود که بسیار آزاردهنده است. همه ما دوست داریم ببریم و قهرمان شویم. ما باید مثبت‌نگر باشیم و بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی پیش خواهد آمد. 

حتی با اینکه امروز برنده نشدیم اما شانس گلزنی زیادی داشتیم و این نکته مثبتی است. اگر بتوانیم تاثیرگذارتر باشیم نتیجه فرق خواهد کرد. ما باید روز سه‌شنبه هم فرصت گلزنی زیادی ایجاد کنیم و در بهترین شرایط ممکن باشیم. اگر به دنبال صعود هستیم باید این فرصت‌ها را به گل تبدیل کنیم و نشان دهیم که دنبال پیروزی هستیم.»

دیدگاه‌ها