کد خبر : 2006014 | 12 اسفند 1402 ساعت 13:08 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

عباس‌زاده و آزادی، مسئول افزایش گل‌های زده

ماموریت ویژه دو ستاره نساجی برای عبور از بحران

دو مهاجم باتجربه نساجی نقش مهمی را در بازی‌های آینده این تیم در لیگ برتر ایفا خواهند کرد.

ماموریت ویژه دو ستاره نساجی برای عبور از بحران

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که بازی گذشته خود را مقابل گل گهر با شکست پشت سر گذاشت، حالا به تنهایی در قعر جدول قرار گرفته و تنها 11 امتیاز دارد. با این حال مجموعه باشگاه و ساکت الهامی که مدت زیادی نیست هدایت نساجی را برعهده گرفته به آینده امیدوار هستند و متحد شده‌اند شرایط این تیم محبوب خطه شمال را بهبود ببخشند.

یکی از مشکلات اصلی نساجی در این فصل گل‌های زده اندک است؛ نماینده مازندران در 18 بازی گذشته تنها 12 گل به ثمر رسانده و برای آنکه این تیم بتواند امتیازات را جمع کند و در جدول بالا بیاید، نیاز به گلزنی دارد.

1996851

در این مسیر نقش دو مهاجم گلزن و باتجربه نساجی بیشتر به چشم می‌آید. محمدرضا آزادی مهاجم باتجربه که سابقه بازی در استقلال و تراکتور را دارد در نیم فصل اول گل‌های حساسی برای تیمش زد. در نیم فصل دوم محمد عباس‌زاده کاپیتان محبوب نساجی نیز اضافه شده و حالا آنها در کنار یکدیگر برای افزایش آمار گلزنی تیم خود تلاش می‌کنند.

بی‌شک ساکت الهامی هم برای افزایش آمار گلزنی تیمش و کسب امتیازات لازم برای عبور از بحران روی دو مهاجم باتجربه و گلزن خود حساب ویژه‌ای باز کرده است. عباس‌زاده و آزادی با انگیزه زیاد این روزها در تمرینات نساجی حضور دارند و کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند شرایط خوبی را در آینده ایجاد کنند و بتوانند ضمن افزایش تعداد گل‌های زده به فرار نساجی از قعر جدول کمک کنند.

دیدگاه‌ها