کد خبر : 2006084 | 13 اسفند 1402 ساعت 02:45 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

عطش کارگردان لیگ فقط با گلزنی برطرف می‌شد

یک پاس گل برای ریکی ناکامی است!

چند اقدام گلزنی ریکاردو آلوز در بازی با استقلال خوزستان با واکنش‌های خوب گروسیان به گل تبدیل نشد.

یک پاس گل برای ریکی ناکامی است!

به گزارش ورزش سه، ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی و محبوب تراکتور در بازی با استقلال خوزستان چندین مرتبه در آستانه گلزنی و طلسم شکنی قرار گرفت اما گلر استقلال خوزستان فرزین گروسیان او را ناکام گذاشت و اجازه نداد تا ریکاردو پس از 4 ماه موفق به گلزنی شود.

ریکاردو در بازی با استقلال خوزستان از روش‌های مختلفی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که گروسیان با واکنش‌های خوب مانع گلزنی این بازیکن شد، آلوز در ابتدا شانس خود را با ضربه زمینی از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که گروسیان با شیرجه درازکش و با استفاده از دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد، در این صحنه امیرحسین حسین زاده بدن خود را مقابل مدافعان استقلال خوزستان قرار داد و با پاس رو به عقب ریکاردو را در موقعیت شوت زنی قرار داد که بهترین تصمیم را گرفت و با ضربه روی پای زمینی گوشه دروازه استقلال خوزستان را هدف قرار داد و در حالی که توپ به زمین برخورد کرده بود واکنش خوب گلر مانع گل شدن توپ شد.

1996952

در دومین صحنه ریکاردو از نزدیکی محوطه جریمه به کناره ها حرکت کرد و در حالی که بازیکنان تراکتور درون محوطه جایگیری کرده بودند با تصمیمی شوکه کننده به شکل مستقیم سعی داشت توپ را از بالای سر گروسیان به گل تبدیل کند که نبوغ او در این صحنه هم کارساز نبود و گروسیان با پرش بلند توپ را به سختی به کرنر فرستاد.

او در نیمه دوم هم در شرایطی که در موقعیت شوتزنی قرار داشت با پاس کوتاه حسین زاده را تک به تک کرد تا گل دوم تراکتور در این صحنه به ثمر برساند و او به علاقمندی خود که ثبت پاس گل است برسد اما همچنان در گلزنی ناکام باشد!

آخرین گل ریکاردو آلوز برای تراکتور در بازی با شمس آذر در هفته ششم لیگ برتر به ثمر رسید و این تنها گل او در این فصل بود، او فصل گذشته هم 13 پاس گل برای تراکتور ثبت کرد اما موفق به گلزنی نشد.

دیدگاه‌ها