کد خبر : 2006140 | 12 اسفند 1402 ساعت 22:57 | 21K بازدید | 3 دیدگاه

سال درخشان ستاره رم: ۲۰۲۴ متعلق به دیبالاست

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم در سال ۲۰۲۴ به روزهای خوب خود بازگشته است.

سال درخشان ستاره رم: ۲۰۲۴ متعلق به دیبالاست

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا مدت‌ها پس از ترک یوونتوس و پیوستن به رم توانسته است بازی‌های درخشانی برای تیمش انجام دهد و هواداران را به موفقیت در ادامه فصل امیدوار کند.

او که در انتقالی آزاد در تابستان ۲۰۲۲ به رم پیوست، بارها دچار مصدومیت‌هایی نسبتاً طولانی‌مدت شد و هیچگاه فرصت درخشش برای رم را پیدا نکرد.

1997046

زیر نظر ژوزه مورینیو او در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ افت و خیز زیادی داشت و به همین دلیل در تکرار روزهای درخشانی که در یوونتوس داشت ناکام ماند.

سال ۲۰۲۴ اما به شکل متفاوتی برای او آغاز شد. گل کردن دو پنالتی در دو بازی اول رم در سال جاری، باعث شد که رم به پیروزی ۲-۱ مقابل کرمونزه و سپس تساوی ۱-۱ مقابل آتالانتا برسد.

1997049

شکست مقابل لاتزیو و اخراج مورینیو می‌توانست مانع بزرگی بر سر راه او باشد اما با ورود دنیله ده‌روسی وضعیت دیبالا حتی بهتر هم شد. در جریان پیروزی ۲-۱ مقابل سالرنیتانا، ستاره آرژانتینی توانست گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

برد پرگل ۴-۰ برابر کالیاری هم با دبل دیبالا همراه بود. او گل دوم و سوم تیمش را زد و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. درخشش او با گلزنی در دو بازی گذشته رم ادامه پیدا کرد. او هفته گذشته با یک هت‌تریک مرد اول تیمش در پیروزی ارزشمند ۳-۲ برابر تورینو بود. ده‌روسی پس از بازی دیبالا را تاثیرگذارترین بازیکن تیم از زمان انتخابش به‌عنوان سرمربی رم دانست و از تلاش‌های او تمجید کرد.

1997048

امشب هم الماس آرژانتینی رم بار دیگر خودنمایی کرد. ابتدا گل دوم روملو لوکاکو روی پاس او به ثمر رسید و سپس در دقیقه ۶۳ خودش یکی از بهترین گل‌های این فصل را به ثمر رساند. روی یک ضربه آزاد او پشت قرار گرفت و با ضربه‌ای مستقیم و خارق‌العاده دروازه مونزا را باز کرد تا تبدیل به بهترین بازیکن زمین در شب پیروزی ۴-۱ رم شود.

دیبالا با ۹ گل و ۱ پاس گل در ۱۱ بازی‌اش در سال ۲۰۲۴ بهترین بازیکن رم در این مدت بوده و می‌تواند تبدیل به یک عنصر ارزشمند در راه موفقیت در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیدگاه‌ها