کد خبر : 2006224 | 13 اسفند 1402 ساعت 13:19 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

پدیده 17 ساله ناگهان به لیگ یک رفت!

سرنوشت عجیب جوان‌ترین گلزن لیگ برتر

پدیده 17 ساله لیگ برتر که در شروع مسابقات فصل جاری بسیار مورد توجه بود، سر از لیگ یک در آورده است.

سرنوشت عجیب جوان‌ترین گلزن لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، رضا غندی‌پور یکی از نام‌هایی بود که در اوایل لیگ بیست و سوم بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ این مهاجم تکنیکی و 17 ساله که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی نوجوانان ایران بود، در شروع فصل جاری با نظر رسول خطیبی یکی از بازیکنان فیکس پیکان بود.

خطیبی در اوایل فصل جاری بعد از آنکه یک بازیکن 17 ساله را فیکس خودروسازان کرد از این بازیکن به عنوان یک جوان آینده‌دار در فوتبال یاد کرد. غندی‌پور حتی در هفته چهارم لیگ برتر اولین گل خود را نیز مقابل سپاهان در لیگ برتر به ثمر رساند تا جوان‌ترین گلزن مسابقات هم لقب بگیرد.

با وجود همه این مسائل اما آرام‌آرام این بازیکن جوان از ترکیب پیکان دور شد و در ادامه او در جام جهانی 2023 نوجوانان نیز جایی در ترکیب ثابت تیم ایران نداشت.

حالا با گذشت چند هفته از نیم فصل دوم شنیده می‌شود که غندی‌پور در انتخابی عجیب به فجرسپاسی شیراز رفته است. این بازیکن جوان که از او به عنوان یک فوتبالیست آینده‌دار یاد می‌شد، قرار بود برای انجام خدمت سربازی به ملوان انزلی برود ، اما حالا خبر می‌رسد که او چند هفته‌ای است به فجرسپاسی در لیگ دسته اول رفته و آنجا خدمت  خود را خواهد گذراند.

حضور ناگهانی در لیگ دسته اول برای بازیکنی که خیلی‌ها روی او حساب ویژه باز کرده‌ بودند تا در آینده بتواند خودش را نشان بدهد، اتفاقی است که شاید نمی‌شود برای آن توجیه مناسبی پیدا کرد. حتی اگر او بعد از پایان خدمت سربازی اش بتواند با آمادگی کامل به لیگ برتر برگردد و دوباره به درخشش ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها