کد خبر : 2006270 | 13 اسفند 1402 ساعت 16:51 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای میرشاد ماجدی برای تحقق 50 استعداد تهرانی

بازیکن اسبق استقلال که سابقه مدیریتی در این باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد، اکنون در سمت خود به دنبال پایان دادن به رکورد عجیب فوتبال در تهران است.

ادعای میرشاد ماجدی برای تحقق 50 استعداد تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود میرشاد ماجدی به عنوان رئیس به هیئت فوتبال استان تهران، استعدادیابی از بازیکنان شاغل در لیگ‌های برتر فوتبال تهران به‌صورت جدی در برنامه کمیته‌ استعدادیابی قرار گرفت و از 3 ماه پیش این پروژه آغاز شد.

میرشاد ماجدی که به دنبال داغ کردن دوباره فوتبال در سطح استان تهران و شناسایی استعدادها است، در این راستا طرح اولیه خود که از سه ماه قبل آغاز شده را دنبال کرده است.

در این طرح با همکاری هیئت فوتبال استان تهران با شهرستان‌ها و حوزه‌های مربوطه برنامه استعدادیابی از بازیکنان جوان تهران (متولدین 1383/10/12 به بالا) پیگیری و بازیکنان مستعد از سوی استعدادیاب‌ها معرفی شوند. همچنین برای این موضوع از مربیان لیگ برتری نیز اسامی بازیکنان مستعد دریافت شد مورد ارزیابی نهایی قرار بگیرند.

نتیجه اقدامات سه ماهه به تشکیل اردوی پایانی که از 8 تا 12 اسفند ماه سال 1402 با حضور 140 بازیکن در کمپ تیم‌های ملی همراه شد که طی آن بازیکنان دعوت شده در کمپ تیم‌های ملی به‌طور شبانه‌روزی اسکان یافته و با حمایت هیئت فوتبال استان تهران تمامی هزینه‌های آنها طی مسیر استعدادیابی برعهده گرفته شد. از میان 140 بازیکنی که در اردوی 5 روزه تهران حاضر بودند 45 تا 50 بازیکن به عنوان منتخبین نهایی انتخاب خواهند شد تا در اختیار سرمربی آینده تیم جوانان ایران قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها