کد خبر : 2006336 | 13 اسفند 1402 ساعت 21:05 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

تیمی که به نباختن عادت دارد!

کلمه شکست‌ناپذیر در لغت‌نامه هلندی: آیندهوون!

آیندهوون در تلاش است تا با بهترین شرایط ممکن در ادامه فصل جشن قهرمانی بگیرد.

کلمه شکست‌ناپذیر در لغت‌نامه هلندی: آیندهوون!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه فوتبال هلند لغات بسیار زیادی را در جهان فوتبال مترادف سازی کرده است، آیندهوون این فصل در تلاش است تا معنایی برای کلمه شکست‌ناپذیر در فوتبال بسازد.

آنها از آغاز این فصل در لیگ هلند طوری حرکت کرده‌اند که انگار ناکامی و شکست خطی موازی با روند درخشان آنهاست که قرار نیست هیچوقت به یکدیگر برسند.

آیندهوون در هفته بیست و چهارم، جدالی مهم مقابل فاینورد داشت و شاگردان پتر بوش که تاکنون هر هفته آمار بیشترین امتیاز هفته را تغییر می‌دهند، خیلی زود در دقیقه ۴ توسط تیلمان به گل رسیدند، اما شاگردان اسلات در غیاب علیرضا جهانبخش، روند تهاجمی به خود گرفتند و امیدوار بودند بتوانند در خانه این تیم و نزدیک به برج فیلیپس، اولین شکست آنها را رقم بزنند؛ پس ابتدا نوبت به مینته رسید که گل مساوی را به ثمر برساند و پس از آن در دقیقه ۶۱ سانتیاگو خیمنز مهاجم مکزیکی فاینورد با ضربه پای راست خود دروازه بنیتز را باز کرد تا آیندهوون برای نخستین بار در این فصل، از حریفش عقب بیفتد!

آنها به این موضوع عادت نداشتند و تنها ده دقیقه بعد گاس تیل کنج دروازه فاینورد را هدف گرفت تا گل مساوی را خودش به ثمر برساند.

در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات در دربی هلند رضایت دادند تا همچنان آیندهوون بدون شکست باقی بماند. آنها حالا در ۲۴ بازی، ۲۱ برد و ۳ تساوی برابر تیم‌های اوترخت، آژاکس و فاینورد در نیم فصل دوم تجربه کرده تا مجموع امتیازات این نتایج به عدد ۶۶ برسد.

آنها ده امتیاز با فاینورد که تیم دوم جدول باشد اختلاف دارند و این اختلاف امتیاز قوت قلبی است تا آنها با حفظ حاشیه امنیت، به ده بازی پایانی فصل خود فکر کنند. آنها قطعا دیگر به ۱۰۰ امتیاز نمی‌رسند و در صورت پیروزی در ده تقابل پیشرو ۹۶ امتیازی می‌شوند که مقداری از رویای اصلی آیندهوونی‌ها دور است.

دیدگاه‌ها