کد خبر : 2006339 | 13 اسفند 1402 ساعت 21:23 | 22.8K بازدید | 38 دیدگاه

آمار فاجعه‌بار یونایتد در دربی: باید بدتر می‌باختند!

منچستریونایتد با ارائه عملکردی بسیار ناامیدکننده با نتیجه 3-1 مقابل منچسترسیتی شکست خورد.

آمار فاجعه‌بار یونایتد در دربی: باید بدتر می‌باختند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد موفق شد منچستریوناید را 3-1 شکست دهد و با 62 امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین به تعقیب این تیم برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ادامه دهد.

یونایتد در دقیقه 8 بازی روی شوت زیبای مارکوس رشفورد پیش افتاد و باعث شد که تماشاگران و هواداران به دیدن یک بازی جذاب، دیدنی و پایاپای امیدوار شوند. اتفاقی که اصلا رخ نداد.

یونایتد به شکلی عجیب در لاک دفاعی فرو رفت. چیزی که هیچگاه در برابر منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا ثمربخش نیست. نتیجه این شد که مالکیت توپ این تیم به 25 درصد کاهش پیدا کرد و توپ و میدان کاملا در دست سیتی قرار گرفت. تیم میزبان در نیمه اول 18 شوت به سمت چارچوب یونایتدها فرستاد و دو موقعیت گل صددرصد را هم خلق کرد که یکی از آنها موقعیتی بود که ارلینگ هالند به طرز عجیبی از دست داد وگرنه سیتی در همان نیمه اول می‌توانست به گل تساوی دست پیدا کند.

1997398

در نیمه دوم یونایتد حتی از این هم ناامیدکننده‌تر ظاهر شد و حتی یک شوت هم به سمت دروازه سیتی نزد. با افت بدنی بازیکنان و مدافعان این تیم، سیتی با 9 ضربه به سمت چارچوب توانست به سه گل دست پیدا کند. گل آخر سیتی که توسط ارلینگ هالند به ثمر رسید، روی اشتباه و لو دادن توپ پشت محوطه جریمه توسط سفیان امرابط به وقوع پیوست و مدافعان یونایتد روی دو گل قبلی فیل فودن هم می‌توانستند در پوشش فضاها بهتر عمل کنند. این تیم در زمینه پاس هم بسیار ضعیف‌تر از حریف عمل کرد و تنها 228 پاس (79درصد دقت) در برابر 728 پاس سیتی (92درصد دقت) را ثبت کرد.

اگر درخشش آندره اونانا روی مهار دو توپ در نیمه اول وجود نداشت، این شکست برای یونایتد می‌توانست بسیار سنگین‌تر از این باشد. به نقل از رسانه‌های انگلیسی، اریک تن‌هاخ برای ادامه فعالیتش در یونایتد نیاز به ثبت عملکردی درخشان در بازی‌های ماه مارس دارد که شامل این بازی، دیدار مقابل اورتون، شفیلدیونایتد و برنتفورد در لیگ برتر و بازی یک چهارم نهایی حساس جام حذفی مقابل لیورپول می‌شود. او فعلا این بازی را به ناامیدکننده‌ترین شکل ممکن به اتمام رساند تا شغلش در اولدترافورد بیش از پیش در خطر باشد.

دیدگاه‌ها