کد خبر : 2006384 | 14 اسفند 1402 ساعت 00:04 | 14.3K بازدید | 34 دیدگاه

کایل واکر:

این بچه تک‌تیرانداز سیتی است!

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، از عملکرد فودن تعریف کرد و گفت به خاطر شوت‌های پرقدرتش در تیم او را "تیرانداز" صدا می‌کنند.

این بچه تک‌تیرانداز سیتی است!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد موفق شد منچستریوناید را 3-1 شکست دهد و با 62 امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین به تعقیب این تیم برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ادامه دهد.

فودن اکنون در تمام رقابت‌های این فصل به 18 گل رسیده است، به این معنی که او در این فصل بیش از هر دوره دیگری برای سیتی گل زده است.

واکر، در حالی که فودن هم کنارش حضور داشت، بلافاصله پس از بازی با اسکای اسپورتز مصاحبه کرد و گفت: "ما او را "تک تیرانداز" تیم صدا می‌زنیم زیرا او دوست دارد تیراندازی کند. (هر دو بازیکن با هم می‌خندند) او از شوت‌هایش خوشش می‌آید، بنابراین می‌دانید که وقتی با پای چپ اقدام می‌کند، بدبخت شده‌اید. کیفیت، آرامش و خونسردی برای انتخاب جای شوت‌هایش عالی است. فکر می‌کنم گلش بسیار ارزشمند بود."

از واکر پرسیده شد دلیل شادی‌های بعد از گل فودن همین لقب است؟
"بله، این جشن برای این است که او تک تیرانداز ماست. او از زمانی که من در سال 2017 اینجا آمدم، تیراندازی می‌کند! او عاشق شوت زدن است. تمرین می‌کند، کارش را انجام می‌دهد، ولی همیشه در حال انجام شوت‌های اضافی است. گل‌هایش می‌آیند، او نتایج کارش را درو می‌کند. او باید این استانداردها را حفظ کند.
در مورد گل دومش، واقعا زدن این ضربه‌ها سخت است. جایگیری، چرخش و پیدا کردن گوشه راست از سمت چپ. این انعطاف پذیری او را در مورد جایگیری‌اش نشان می‌دهد. ما به او تکیه می‌کنیم و به بازیکنان مهمی مانند او نیاز داریم که گره بازی‌های اینچنینی را برای ما باز کنند."

دیدگاه‌ها