کد خبر : 2006385 | 14 اسفند 1402 ساعت 00:03 | 45.5K بازدید | 65 دیدگاه

طارمی بازی بزرگ را از دست داد

ستاره ایرانی پورتو باز هم در فهرست نفرات تیمش مقابل بنفیکا قرار نگرفت.

طارمی بازی بزرگ را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از غیبت در فهرست نفرات پورتو در سه مسابقه اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی پرتغال مقابل تیم‌های آرسنال، ژیل ویسنته و سانتا کلارا، امیدوار بود شرایط حضور در دیدار حساس امشب برابر بنفیکا را به دست بیاورد و اژدها را در این جدال مهم کمک کند ولی باز هم از لیست خط خورد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 24 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال را مقابل تیم رده دومی بنفیکا برگزار می‌کند که مهدی طارمی برخلاف پیش‌بینی‌ها در فهرست نفرات تیمش برای این بازی مهم قرار نگرفت.

سرخیو کونسیسائو، سرمربی پرتغال روز گذشته در نشست خبری قبل از این مسابقه عنوان کرده بود که امیدوار است مهدی طارمی را فردا در اختیار داشته باشد و انتظار می‌رفت این ستاره ایرانی امشب بتواند برابر بنفیکا به میدان برود یا حضور تعویضی داشته باشد که این اتفاق نیفتاد و او دوباره از لیست خط خورد.

1997482

مهدی طارمی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را همراهی کرد و سه گل به ثمر رساند، در بازگشت به پرتغال فقط در دیدار برابر آروکا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و پس از آن هم در لیگ برتر این کشور مقابل استوریل به طور کامل نیمکت نشین بود.

طارمی پس از جام ملت‌ها یک حضور تعویضی و یک مسابقه نیمکت نشینی در پورتو داشت ولی پس از سه بازی دور از لیست، امشب هم نمی‌تواند برابر بنفیکا به میدان برود.

دیدگاه‌ها