کد خبر : 2006423 | 14 اسفند 1402 ساعت 01:32 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

شانس قهرمانی برای جهانبخش و رفقا کم شد

توقف فاینورد در غیاب ملی‌پوش ایرانی مقابل آیندهوون منجر به پایین آمدن شانس قهرمانی این تیم شد.

شانس قهرمانی برای جهانبخش و رفقا کم شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دیدار لیگ اردیویسه هلند مقابل آلمره‌سیتی حضور کوتاه مدت و تاثیرگذار در یک گل در جریان برتری دو بر صفر فاینورد داشت، در مسابقه با خرونینگن نتوانست به میدان برود و دیروز یکشنبه هم برابر آیندهوون غایب بود که تیمش تساوی بدموقعی داشت.

یاران جهانبخش که آخرین شکست خود را در هفته چهاردهم لیگ هلند مقابل آیندهوون داشتند و پس از آن در 9 مسابقه پیاپی در لیگ، یک تساوی و هشت پیروزی به دست آوردند، نتوانستند در بازی برگشت از سد پی‌اس‌وی عبور کنند و متوقف شدند.

تیم فوتبال فاینورد در حالی در هفته بیست و چهارم لیگ اردیویسه هلند علیرضا جهانبخش را برای دومین مسابقه پیاپی در اختیار نداشت که در صورت کسب پیروزی مقابل تیم رده اولی آیندهوون، اختلاف خود را با صدر جدول به 7 امتیاز کاهش می‌داد و امیدوارانه‌تر فصل را دنبال می‌کرد ولی نتوانست از این بازی مهم سربلند خارج شود.

یاران جهانبخش با تساوی در رقابت 6 امتیازی مقابل آیندهوون و هدر دادن فرصت پیروزی در ورزشگاه فیلیپس، 56 امتیازی شدند تا فاصله 10 امتیازی آنها با صدر جدول در فاصله 10 هفته مانده به پایان فصل حفظ شود و در جایگاه دوم بمانند.

دیدگاه‌ها