کد خبر : 2006447 | 14 اسفند 1402 ساعت 10:56 | 23.3K بازدید | 38 دیدگاه

شکست پنج گله بنفیکا شگفتی بود؛

پورتو بدون طارمی لیگ را ترکاند

۵ عنصر تهاجمی پورتو روی گل‌های تیم نقش پررنگی داشتند که این موضوع می‌تواند موجب شود تا طارمی از ترکیب این تیم دور بماند.

پورتو بدون طارمی لیگ را ترکاند

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که مهدی طارمی به عنوان یک فوق ستاره برای تیم پورتو، تحت تاثیر مسائل نقل و انتقالاتی و مصدومیت از ترکیب دور مانده، تیم پورتو به نتایج خوب خود ادامه می‌دهد و در شرایطی که آنها حتی آرسنال را در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر شکست دادند، شاگردان کونسیسائو به عنوان نوادگان دراگائو شب گذشته موفق شدند در تقابل با حریف سنتی خود یعنی بنفیکا پیروزی و شیرین و دلچسبی را جشن بگیرند.

بنفیکا که از آغاز فصل هیچ شکستی نخورده بود، دو دیدار حساس در دو هفته مقابل اسپورتینگ و پورتو داشت که هواداران این تیم، از حساسیت بالای این دو تقابل با دو حریف همیشه قدرتمند خود آگاه بودند. آنها به نتیجه دو بر یک به اسپورتینگ باخته بودند و این موضوع علتی بود تا با تمرکز بیشتری به جدال پورتو بروند اما یاران مهدی طارمی در غیبت ستاره بوشهری به دلیل مصدومیت، نتیجه اعجاب‌انگیزی را ثبت کردند.

در دیداری که همیشه عادت به دیدن کارت زرد و قرمز داریم، تماشای به ثمر رسیدن ۵ گل از سمت یک تیم اتفاق حائز اهمیتی بود که بازیکنان پورتو در غیاب طارمی رقم زدند. اوانیلسون، گالنو، په‌په و کونسیسائو چهار چهره تهاجمی این تیم که از آغاز در ترکیب ثابت حضور داشتند، با ثبت سه گل و دو پاس گل تاثیر به‌سزایی در نتیجه دربی پرتغال داشتند و لوآدر که به‌صورت تعویضی وارد زمین شد او هم توانست در این بازی گل زنی کند تا هر ۵ بازیکنی که به عنوان چهره‌های خط آتش محسوب می‌شوند روی ۵ گل این تیم اثر داشته باشند.

این نتیجه موجب می‌شود تا شرایط برای مهاجم بوشهری پورتویی‌ها مقداری متفاوت شود و مهدی در زمان بازگشتش به تمرینات باید تلاش کند تا در این ترافیک از دیگر چهره‌ها سبقت بگیرد تا بلکه پیش از انتقال تابستانی او به اینتر بتواند فرم دلخواه خودش را بازیابی کند.

دیدگاه‌ها