کد خبر : 2006457 | 14 اسفند 1402 ساعت 11:34 | 16.5K بازدید | 4 دیدگاه

عذرخواهی روی کاستا: شب فاجعه‌باری بود

روی کاستا، رئیس باشگاه بنفیکا، به دلیل شکست سنگین برابر پورتو از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی روی کاستا: شب فاجعه‌باری بود

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال روبروی پورتو به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد. 

شاید کمتر کسی انتظار این شکست سنگین در دیدار مقابل پورتو را داشت و حالا اختلاف امتیاز این دو تیم در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ پرتغال به شش امتیاز رسیده و شاگردان سرجیو کونسیسائو به نزدیک شدن به صدر جدول امیدوار هستند. 

روی کاستا پس از شکست سنگین شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران در میکسدزون اظهار داشت: «امشب اتفاقی ورای اهداف این باشگاه افتاد. شبی فاجعه‌بار برای همه بود و من از هوادارانی که از ما حمایت کردند و از لحظه اول تا دقیقه آخر خستگی ناپذیر بودند واقعا سپاسگزار هستم. 

1997601

چنین شکستی حق هیچکس نیست و من به عنوان رئیس این باشگاه مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم. هرگز نباید امشب را فراموش کرد، بلکه باید درک کنیم چه اتفاقی رخ داد و نتایج درست را بگیریم. ما در جمع سه تیم صدر جدول هستیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. باید خیلی زود واکنش نشان دهیم و همین کار را هم خواهیم کرد. 

افتخار و غروری که هواداران بنفیکا در هر بازی از خودشان به نمایش می‌گذارند باید الگوی تمام کسانی باشد که در این باشگاه کار می‌کنند، اول از همه خود من. حرف مربی تیم را درک می‌کنم. بازیکنان هم دوست نداشتند چنین شبی را تجربه کنند و من کسی هستم که باید عذرخواهی کند.»

دیدگاه‌ها