کد خبر : 2006463 | 14 اسفند 1402 ساعت 11:58 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

کونسیسائو: این برد فقط سه امتیاز داشت، نه بیشتر!

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به بازیکنانش هشدار داد که پیروزی پر گل برابر بنفیکا هم تنها سه امتیاز برای آنها دارد.

کونسیسائو: این برد فقط سه امتیاز داشت، نه بیشتر!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال روبروی بنفیکا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-5 این تیم را در هم بکوبد. 

این بازی از اهمیت بسیاری برای این تیم برخوردار بود که در جایگاه سوم جدول رده‌بندی و پشت سر بنفیکا قرار داشتند و حالا اختلاف امتیاز این دو تیم به شش امتیاز رسیده و پورتو امیدوار است که بتواند در هفته‌های پیش رو به صدر جدول نزدیک‌تر شود. 

کونسیسائو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «باید به بازیکنان تبریک گفت. آنها کاملا آماده بودند و در لحظات متفاوتی از بازی با توجه به نقاط قوت بنفیکا عملکرد درستی را ارائه کردند و توانستند از اشتباهات حریف استفاده کنند. 

1993711

بازی خیلی خوبی بود اما داستان دیگری وجود ندارد. باید بدانیم که این بازی هم تنها سه امتیاز برای ما داشت، نه بیشتر. در واقع این که بدانیم که فاصله زیادی در کیفیت دو تیم در این سطح و در رقابت برای قهرمانی نیست بسیار خوب است اما برای همین اختلاف به وجود آمده هم خود ما مقصر هستیم. 

بازیکنان نشان دادند که می‌توانند چنین بازی خوبی ارائه کنند و از این به بعد باید بیشتر این کار را انجام دهند. مشخصا شرایط در دیگر تیم‌های لیگ متفاوت است اما امروز روحیه قهرمانی و پیروزی نشان دادیم. این همان چیزی است که هر روز در تلاش هستیم تا به بازیکنان القا کنیم. 

از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم، نه فقط به این خاطر که برنده شدیم، بلکه به این خاطر که نشان دادیم کیفیت تیمی بسیار بالایی داریم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی بعدی فکر کنیم و تمرکز خودمان را برای ارائه یک عملکرد خوب مشابه به کار بگیریم. 

به همه کارکنان باشگاه و هوادارانی که برای حمایت از ما به این ورزشگاه آمده بودند تبریک می‌گویم. ما باید به هر بازی طوری نگاه کنیم که انگار آخرین بازی زندگی ماست و هواداران در آخرین هفته‌های لیگ بسیار مهم هستند.»

دیدگاه‌ها