کد خبر : 2006461 | 14 اسفند 1402 ساعت 11:59 | 69.8K بازدید | 98 دیدگاه

فریب نتیجه بازی رفت برابر لایپزیش را نخورید

هشدار گواردیولا به رئال برای لیگ قهرمانان

پپ گواردیولا معتقد است در لیگ قهرمانان نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت حتی اگر در بازی رفت با اختلاف برنده شده باشید.

هشدار گواردیولا به رئال برای لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز توانست دربی برابر یونایتد را 3-1 برنده شود. دیداری که ابتدا در آن عقب افتاده بود ولی در نیمه دوم ورق را برگرداند.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا حالا باید خود را مهیای بازی چهارشنبه برابر کپنهاگن در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کند. سیتی بازی رفت را 3-1 در زمین حریف برده و در نشست خبری بعد از دربی از پپ سوال شد که آیا به دلیل اهمیت بازی هفته بعد مقابل لیورپول، به تیم اصلی خود برابر کپنهاگن استراحت خواهد داد یا خیر.

1997602

مربی اسپانیایی ولی پاسخ جالبی داد که حاوی هشداری هم برای رئال بود: «یادتان است فصل قبل ما در بازی رفت یک هشتم نهایی توانستیم 1-3 در زمین لایپزیش برنده شویم و در دور برگشت تا به خودمان بیایم دو گل عقب افتادیم؟ اینجا لیگ قهرمانان است و نمی‌توان هیچ حریفی را ساده گرفت. هر نتیجه‌ای در دور رفت حاصل شده، به تاریخ پیوسته و باید در بازی بعدی از صفر شروع کرد. یک کارت قرمز برای مثال می‌تواند همه چیز را عوض کند. ما باید بسیار مراقب باشیم.»

لازم به ذکر است که سیتی در نهایت توانست بازی را 3-2 از لایپزیش ببرد و به دور بعد برود. رئال مادرید همین چهارشنبه باید بازی برگشت را برابر لایپزیش برگزار کند در حالی در دور رفت با یک گل برنده شد. پپ اینگونه به رئال هم هشدار داد که نباید فریب نتیجه بازی رفت را بخورد.

دیدگاه‌ها