کد خبر : 2006816 | 15 اسفند 1402 ساعت 17:36 | 6.5K بازدید | 5 دیدگاه

سایپا ۱-۱ استقلال آبی پوش ملاثانی

لیگ یک/ حسرت دو امتیازی سرآسیایی از روی سکوها!

آخرین تقابل از هفته بیست و دوم لیگ یک، با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید، جایی که سایپا دو امتیاز حساس را از دست داد.

لیگ یک/ حسرت دو امتیازی سرآسیایی از روی سکوها!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ آزادگان فوتبال ایران، دو تیم سایپا و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی به مصاف یکدیگر رفتند که این تقابل در پایان با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. 

مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا امروز از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد و در نهایت از این فاصله دور تیمش دو امتیاز حساس را از دست داد. البته امیرحسین کریمی و پیمان میری در این دیدار موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند اما بی‌دقتی در زدن ضربات عاملی بود تا هیچ‌کدام از شوت‌های عناصر تهاجمی تیم سایپا راهی به دروازه علی کردانی راه پیدا نکند.

در نیمه اول بازی شوت فرید محمدیان، بازیکن استقلال با مهار زیبای علیپور همراه شد ضمن آنکه در یک صحنه ضربه علی فاتح با تیرک دروازه برخورد کرد. اغلب در نیمه اول بازی به علت شدت باد با بازی جالبی همراه نبودیم.

در شروع نیمه دوم که باد به سود استقلال ملاثانی بود چندین حمله را شاهد بودیم و ضربه دیدنی دانیال مومنی با مهار نیما علیپور همراه شد.

و در پنجاه و پنجمین دقیقه بازی وحید نامداری یک تک به تک را از دست داد. در این نیمه گلی که امین مروانی برای ملاثانی به ثمر رساند را داور افساید اعلام کرد.

1998131

این شرایط ادامه داشت تا اینکه محمدامین مروانی بازیکن تیم استقلال موفق به باز کردن دروازه نیما علیپور شد اما پس از ۱۰ دقیقه شاگردان سرآسیایی روی ضربه محمدرضا ملکی موفق شدند به گل تساوی برسند تا در دقایق پایانی از شکست فرار کنند.

آبی پوشان ملاثانی تا پایان دو، سه موقعیت گلزنی دیگر خلق کردند که ضربات صیدالی و جبوری تبدیل به گل نشد.

سایپا با این توقف در فاصله شش امتیازی مدعیان قرار گرفت. نماینده ملاثانی هم با ۲۹ امتیاز از ۲۲ تقابل در رتبه نهم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها