کد خبر : 2006824 | 16 اسفند 1402 ساعت 02:53 | 34.9K بازدید | 17 دیدگاه

مهرداد با همان ترفند همیشگی به دنبال گلزنی

لک و ادامه نیمکت‌نشینی ستاره نقل و انتقالاتی استقلال!

مهرداد محمدی در بازی با مس رفسنجان با ضربه ناگهانی از دور قصد داشت دورازه لک را باز کند اما بخت با او یار نبود.

لک و ادامه نیمکت‌نشینی ستاره نقل و انتقالاتی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، بمب نقل و انتقالاتی استقلال در ابتدای فصل چهارده بازی بدون گل خود را هم پشت سر گذاشت تا روند نزولی او در طول فصل ادامه‌دار باشد، آخرین گل مهرداد در لیگ برتر مقابل هوادار به ثمر رسید.

مهرداد محمدی در ابتدای نیمه دوم جانشین جلال‌الدین ماشاریپوف شد و نتوانست روند هجومی استقلال را با تغییر چندانی رو به رو کند اما در دقایق پایانی مسابقه به همان سبک همیشگی با ضربه ناگهانی سعی داشت دروازه مس رفسنجان را تهدید کند اما واکنش به موقع حامد لک مانع گل شدن شوت سرکش او شد، مهرداد پیش از تعطیلات لیگ عملکرد خوبی در تیم استقلال داشت و در اردوهای پیش از جام ملت‌های تیم ملی هم دعوت شد اما در نیم فصل دوم با پیوستن جلال‌الدین ماشاریپوف نیمکت نشین شد و روند خوبش را از دست داد.

1998168

استقلال با توجه به سیستمی که بازی می‌کند ماشاریپوف را در پستی بازی گرفته که مهرداد محمدی در آن تخصص بالایی دارد اما با توجه به محدودیت استفاده از بازیکنان هجومی ستاره ازبکستانی در آن پست بازی گرفته می‌شود و مهرداد دور از مسابقه قرار گرفته است و این روند بازی او را تحت تاثیر قرار داده است.

مهرداد در ثانیه‌های پایانی مسابقه همان سبک همیشگی‌اش را اما از فاصله‌ای دورتر دنبال کرد و اقدام به ضربه ناگهانی کرد، او در بازی هوادار با حرکت در عرض و ضربه پای چپ 2 گل به ثمر رساند، در این مسابقه هم نزدیک میانه میدان حرکت سریعی به سمت دروازه مس رفسنجان انجام داد و شوت سنگین او خطرناک به بیرون رفت.

1998167

مهرداد در این فصل 11 بازی به عنوان بازیکن به میدان رفته و 7 بازی هم به عنوان جانشین برای استقلال بازی کرده است و در این بین 3 گل برای استقلال به ثمر رسانده و تمام این گل‌ها زمانی به ثمر رسید که در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته است.

با توجه به شکستی که استقلال در این مسابقه خورد باید دید تغییری در ساختار هجومی استقلال صورت می‌گیرد و حضور همزمان ماشاریپوف و محمدی در ترکیب استقلال اتفاق خواهد افتاد یا خیر!

دیدگاه‌ها